У нас вы можете посмотреть бесплатно Applying Materials and Rounding Corners in Cinema 4D + Redshift (RfD02) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this tutorial, I run through my workflow for material application for imported SolidWorks models in Cinema 4D for Redshift. We'll cover identifying the pre-created materials, setting the material properties, applying materials selectively, and adding rounded corners at the material level. | Rendering for Design is a new series where I share my workflow with tips and tricks for products designed in SolidWorks and rendered using Cinema 4D + Redshift. | LINKS HDRi environment lighting maps: https://ambientcg.com/list?type=HDRI (my favourite place for textures in general) https://hdri-skies.com/ https://polyhaven.com/hdris/skies https://hdri-haven.com/category/skies https://hdrmaps.com/hdri-skies/ PBR materials explained: • PBR Explained in 3 Minutes - Physical... • PBR Explained for 3D Artists - Physic... | SOURCES and RESOURCES Cinema 4D Documentation: https://help.maxon.net/c4d/en-us/ Redshift 3D for Cinema 4D: https://help.maxon.net/r3d/cinema/en-us/ | CHAPTERS 00:00 Introduction 01:11 Identifying Pre-Generated Materials 03:23 RS Material Properties 10:15 Selectively Applying Materials 11:56 Face Selection 20:15 Rounding Corners in RS 25:47 Recap and Outro