• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Mediahuis makes the difference by increasing relevance. скачать в хорошем качестве

How Mediahuis makes the difference by increasing relevance. 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Mediahuis makes the difference by increasing relevance.
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Mediahuis makes the difference by increasing relevance. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Mediahuis makes the difference by increasing relevance. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Mediahuis makes the difference by increasing relevance. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Mediahuis makes the difference by increasing relevance.

Watch our CEO, Koen Verstrepen, talk to Pieter De Smet from Mediahuis about how Mediahuis is making a difference by increasing relevance. Overview of questions: 1. What does it mean to be successful in online news? 2. Is making news for print different from digital? 3. What is the role of personalization in online news? 4. What are the challenges In personalizing online news? 5.  How do you measure success in online news? 6. How do you differentiate between premium and free Content? 7. The roadmap to success in online news? 8. Is a use case important to show people what personalization means? 9. What do journalists think of personalization? 10. Is personalization a Key Element to Win or Lose in the Next Years? 11. Is it a challenge to get the right data for personalization? 12. What is the biggest challenge for Mediahuis at the moment? 13. How to align a company behind a personalization strategy? -- ► Subscribe to Our Channel Here http://bit.ly/thevaluefromai -- About Froomle: Froomle was founded in 2016 by Prof. Dr. Bart Goethals and Dr. Koen Verstrepen as a spin-off from the University of Antwerp. Froomle uses artificial intelligence to improve customer experience and to develop a personalized offer. Some of Froomle's customers include - Telenet, Medialaan, Mediahuis, Torfs, Veepee, and Dreamland use this technology. More resources if You're Ready to Go Deeper: www.froomle.ai -- ►STAY CONNECTED Company: http://www.froomle.ai Facebook:   / froomle   Linkedin:   / froomle   Instagram:   / froomle   Twitter:   / froomle   Spotify: https://open.spotify.com/show/4qqeT9Q... Soundcloud:   / user-128340499-907121981   Medium:   / koen.verstrepen  

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5