У нас вы можете посмотреть бесплатно Suzuki’s REBELLIOUS Soul: The GTi That Screamed Past Its Limits или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
How can 1.3 liters make your heart race? Meet Suzuki’s G13B — the tiny, twin-cam engine that turned the Suzuki Swift GTi into one of the most addictive hot hatches of the ’90s. If you’ve ever wondered how a 1.3-liter engine could feel this alive, you’ve met the Suzuki G13B — a lightweight, high-revving twin-cam that begged you to chase redline. In the Suzuki Swift GTi, this tiny four-cylinder made every shift feel earned. With curb weights under 900 kg, close gearing, and a cutoff above 7,000 rpm, it didn’t rely on torque — it thrived on momentum. From its roots in the 1980s Cultus GT-i to its legend status among JDM hot-hatch fans, the G13B proves that character isn’t about horsepower — it’s about how hard an engine makes you work for speed. Subscribe for more deep-dive stories about JDM legends, forgotten performance icons, and engines that defined an era. #Suzuki #SwiftGTi #G13B #SuzukiSwift #JDM #CarHistory #SuzukiCultus #JDMEngine #90sCars #CarDocumentary #HighRevEngine