У нас вы можете посмотреть бесплатно IS THE BEST 4.8L MOD GEARS AND CONVERTER? HERE IS WHY YOU PROBABLY NEED THEM ON A CAMMED 4.8L! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
HOW CAN I ADD MORE TORQUE TO MY 4.8L? HOW MUCH POWER DOES A CAM ADD TO MY 4.8L? WILL SHORTER GEARS HELP MY 4.8L DOWN LOW? HOW ABOUT A HIGHER STALL-SPEED CONVERTER? ARE A CONVERTER AND GEARS A MUST WHEN RUNNING A CAMMED 4.8L? CHECK OUT THIS VIDEO WHERE I ARGUE THAT THE BEST WAY (SHORT OF BOOST AND/OR DISPLACEMENT) TO ADD LOW SPEED TORQUE TO YOUR 4.8L IS TO HAVE IT RUN MORE RPM! ADDING A HIGHER STALL SPEED CONVERTER AND HIGHER (NUMERICAL) REAR END GEARS WILL HELP ADD SOME PUNCH TO THAT CAMMED 4.8L!