• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture скачать в хорошем качестве

Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture 14 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture

https://RonKaufman.com/Subscribe In business you don’t have the option to decide what your competitors are going to do. Neither do they get to hold you back from adding more value and making service your main differentiator. Here’s an example to demonstrate. If you enjoyed this video you may want to watch Ron’s video on Leadership next:    • What is Leadership? A Keynote Presentation...   #ServeCareLove​ #UpliftingService​ #UpliftingCare​ #Serve​ #Care​ #Love​ #ServiceExcellence​ #RonKaufman#ServiceCulture Ron Kaufman is an expert in Leadership Training, developing Customer Experience, and Service Culture. He is also a renowned Keynote Speaker and New York Times Bestselling Author for the book “UPLIFTING SERVICE". For decades Ron has been leading a business consultancy that helps companies on every continent build a positive culture of uplifting service to deliver real business results. He focuses on creating productive, uplifting service experiences to inspire your customers, energize your team, improve customer service and transform your organization. Ron and his team deliver powerful insights and global best practices, enabling organizations to gain a sustainable competitive advantage through service excellence. The methodology developed by Ron over decades includes a proven architecture of service principles, leadership rules, and service culture building blocks that apply across all industries and cultures. Notably, Ron has uplifted teams at Google, Harvard Business School, Singapore Airlines, Changi Airport, General Motors, Johnson & Johnson, Coca-Cola, Marina Bay Sands, LUX* Resorts, Microsoft, PWC, FedEx, BMW, Adecco, American Express, JP Morgan, and more. Learn something new? Click the share button to benefit your network with these insights. #customerservice #customerexperience #customer #businessgrowth #businessideas Stay in touch with Ron on social media! Facebook Page:   / ronkaufmanupliftingservice   LinkedIn:   / ronkaufman   Twitter:   / ronkaufman   #RonKaufman #ServiceCulture #KeynoteSpeaker #ServeCareLove​ #UpliftingService​ #UpliftingCare​ #Serve​ #Care​ #Love​ #ServiceExcellence​ #RonKaufman#ServiceCulture

Comments
  • Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards 12 лет назад
    Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service 13 лет назад
    Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Uplifting Service | Ron Kaufman | Talks at Google 13 лет назад
    Uplifting Service | Ron Kaufman | Talks at Google
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет 1 день назад
    Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет
    Опубликовано: 1 день назад
  • Ziemkiewicz, Dymek: Koniec starej epoki?  Co 2025 rok ujawnił o Polsce, USA i nowym układzie sił? 15 часов назад
    Ziemkiewicz, Dymek: Koniec starej epoki? Co 2025 rok ujawnił o Polsce, USA i nowym układzie sił?
    Опубликовано: 15 часов назад
  • Rymanowski, Lewandowski: Prawdziwy Lewandowski 13 часов назад
    Rymanowski, Lewandowski: Prawdziwy Lewandowski
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Niemcy bankrutują, Polska dostanie rykoszetem? 18 часов назад
    Niemcy bankrutują, Polska dostanie rykoszetem?
    Опубликовано: 18 часов назад
  • The American Accent Explained: What ESL Learners Actually Need to Know Трансляция закончилась 2 дня назад
    The American Accent Explained: What ESL Learners Actually Need to Know
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 дня назад
  • WYKORZYSTYWAŁEM MEDIA CYNICZNIE. WOJCIECH CEJROWSKI x ŻURNALISTA 💣 5 дней назад
    WYKORZYSTYWAŁEM MEDIA CYNICZNIE. WOJCIECH CEJROWSKI x ŻURNALISTA 💣
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO 4 дня назад
    Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Ron Kaufman Shares the Secrets of Superior Service (Part 1) 18 лет назад
    Ron Kaufman Shares the Secrets of Superior Service (Part 1)
    Опубликовано: 18 лет назад
  • How to Stand Out in Your Industry | Simon Sinek 4 года назад
    How to Stand Out in Your Industry | Simon Sinek
    Опубликовано: 4 года назад
  • Перемирие заключено / Заявление из столицы 4 часа назад
    Перемирие заключено / Заявление из столицы
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Дорожная карта трансформации культуры обслуживания 4 недели назад
    Дорожная карта трансформации культуры обслуживания
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Dzisiaj Informacje Telewizja Republika 26.12.2025 | TV Republika 12 часов назад
    Dzisiaj Informacje Telewizja Republika 26.12.2025 | TV Republika
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Ron Kaufman Explains the Service Culture Implementation Roadmap 7 лет назад
    Ron Kaufman Explains the Service Culture Implementation Roadmap
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Jacek Bartosiak | Strategy&Future | O wizycie Zeleńskiego w Polsce | Budzisz, Stefan, Świdziński 13 часов назад
    Jacek Bartosiak | Strategy&Future | O wizycie Zeleńskiego w Polsce | Budzisz, Stefan, Świdziński
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Simon Sinek: Actually, the Customer Is Not Always Right | Big Think 8 лет назад
    Simon Sinek: Actually, the Customer Is Not Always Right | Big Think
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Where Service Starts | Simon Sinek 5 лет назад
    Where Service Starts | Simon Sinek
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Ron Kaufman Demonstrates the Importance of Changi Airport’s Aligned Service Culture 11 лет назад
    Ron Kaufman Demonstrates the Importance of Changi Airport’s Aligned Service Culture
    Опубликовано: 11 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5