• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of скачать в хорошем качестве

How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of 5 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Live Nation Is Devouring the Live Music Industry | WSJ The Economics Of

Live Nation Entertainment made $23 billion in 2024–not just by owning Ticketmaster but by having a hand in nearly every corner of the live music industry. From owning around 390 venues and having a controlling stake in festivals like Lollapalooza and Bonnaroo, to investing in ancillary businesses like Liquid Death and owning its own management agency, Live Nation’s ‘flywheel’ business model has fueled the company’s rise. WSJ examines how this business model allows it to operate in the four main areas of touring and how this same strategy could be its downfall after the DOJ sued the company over monopoly concerns. Chapters: 0:00 Live Nation’s rise 1:00 The live music economy, explained 2:47 Venues 4:57 Artists and promoters 6:20 Ticketing 9:17 What's next? The Economics Of How do the world's most successful companies generate revenue? In this explainer series, we'll dive into the surprising stories behind how businesses work--exploring everything from Costco's "treasure-hunt" model to the economics behind Amazon's AWS. #LiveNation #Music #WSJ

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5