У нас вы можете посмотреть бесплатно The Idea Of A Difficulty CURVE Is All Wrong | Better Game Design или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The common interpretation for how a game's difficulty curve should work is generally wrong. Understanding how they should actually be used can be really helpful for when we are testing and trying to balance our games. ---------------------------------------------------------------------------- Video Links David's Stuff: Twitter: / davesinhispants Blog: http://www.davetech.co.uk/ Try Tadpole Tales: https://store.steampowered.com/app/14... Battletoads Perfect Walkthrough Level 3 - Turbo Tunnel: • Battletoads Perfect Walkthrough Level 3 - ... ---------------------------------------------------------------------------- Remember to Subscribe! Follow me on twitter: / madbookstudios Join the madbook discord: / discord Check all my FREE games on itch: https://madbookstudios.itch.io/ ---------------------------------------------------------------------------- TIMESTAMPS 0:00 - Intro 0:10 - The Normal Interpretation 1:24 - A Better Alternative 2:47 - Avoid Difficulty Spikes 3:10 - Battletoads and more 4:53 - Tadpole Tales 5:40 - How does this help you? 7:13 - The Zero Problem 8:50 - Important Info ---------------------------------------------------------------------------- Thanks all! #gamedesign #gamedev #indiedev