• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Aston Martin Factory 1995 скачать в хорошем качестве

Aston Martin Factory 1995 9 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Aston Martin Factory 1995
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Aston Martin Factory 1995 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Aston Martin Factory 1995 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Aston Martin Factory 1995 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Aston Martin Factory 1995

An inside look at the largely hand built British luxury car, Aston Martin. After years of ups and downs, Aston Martin was bought by Ford. Ford placed Aston in the Premier Automotive Group, invested in new manufacturing and ramped up production. In 1994, Ford opened a new factory at Banbury Road in Bloxham. In 1995, the company produced a record 700 vehicles. Until the Ford era, cars had been produced by hand coachbuilding craft methods, such as the English wheel. In 1998 the 2,000th DB7 was built, and in 2002 the 6,000th, exceeding production of all previous DB models. The DB7 range was boosted by the addition of V12 Vantage models in 1999, and in 2001 the company introduced the V12-engined Aston Martin Vanquish. At the North American International Auto Show in Detroit, Michigan in 2003, Aston Martin introduced the AMV8 Vantage concept car. Expected to have few changes before its introduction in 2005, the Vantage brought back the classic V8 engine to allow the company to compete in a larger market. 2003 also saw the opening of the Gaydon factory, the first purpose-built factory in Aston Martin's history. Also introduced in 2003 was the DB9 coupé, which replaced the ten-year-old DB7. A convertible version of the DB9, the DB9 Volante, was introduced at the 2004 Detroit Auto Show. In October 2004, the company set up the dedicated 12,500 square metres (135,000 sq ft) AMEP engine production plant within the Ford Germany Niehl, Cologne plant. With capacity to produce up to 5,000 engines a year by 100 specially trained personnel, like traditional Aston Martin engine production from Newport Pagnell, assembly of each unit is entrusted to a single technician from a pool of 30, with V8 and V12 variants assembled in under 20 hours. By bringing engine production back to within the company, the promise was that Aston Martin would be able to produce small runs of higher performance variants engines.[19] This expanded engine capacity allowed in 2006, the V8 Vantage sports car to enter production at the Gaydon factory, joining the DB9 and DB9 Volante. In December 2003 Aston Martin announced it would return to motor racing in 2005. A new division was created, called Aston Martin Racing, which became responsible, together with Prodrive, for the design, development, and management of the DBR9 program. The DBR9 competes in the GT class in sports car races, including the world-famous 24 Hours of Le Mans. In 2006, an internal audit led Ford to consider divesting itself of parts of its Premier Automotive Group. After suggestions of selling Jaguar Cars, Land Rover, or Volvo Cars were weighed, Ford announced in August 2006 it had engaged UBS AG to sell all or part of Aston Martin at auction. For availability and licensing inquiries, please contact: https://www.globalimageworks.com/contact Ref: S377

Comments
  • Aston Martin Lagonda Factory Newport Pagnell 1994 14 лет назад
    Aston Martin Lagonda Factory Newport Pagnell 1994
    Опубликовано: 14 лет назад
  • 2003 Aston Martin DB9: A Game-Changer in Luxury Grand Touring 1 год назад
    2003 Aston Martin DB9: A Game-Changer in Luxury Grand Touring
    Опубликовано: 1 год назад
  • 24 часа Ле-Мана: Aston Martin попробует ещё раз 2 года назад
    24 часа Ле-Мана: Aston Martin попробует ещё раз
    Опубликовано: 2 года назад
  • Fit for a king: 1989 Aston Martin V8 Vantage Volante – Factory original Prince of Wales - 2 месяца назад
    Fit for a king: 1989 Aston Martin V8 Vantage Volante – Factory original Prince of Wales -
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Aston Martin Factory tour Building the Virage 14 лет назад
    Aston Martin Factory tour Building the Virage
    Опубликовано: 14 лет назад
  • 2005 ASTON MARTIN DB9 Engine Detonation 14 лет назад
    2005 ASTON MARTIN DB9 Engine Detonation
    Опубликовано: 14 лет назад
  • Aston Martin V8 Vantage Le Mans: Maintaining Automotive History | Tyrrell's Classic Workshop 1 год назад
    Aston Martin V8 Vantage Le Mans: Maintaining Automotive History | Tyrrell's Classic Workshop
    Опубликовано: 1 год назад
  • Aston Martin factory. 1995 16 лет назад
    Aston Martin factory. 1995
    Опубликовано: 16 лет назад
  • How to build the most expensive production car in the world 5 лет назад
    How to build the most expensive production car in the world
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Mercedes AMG 63 V8 Engine Production | HOW IT'S MADE 12 лет назад
    Mercedes AMG 63 V8 Engine Production | HOW IT'S MADE
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Aston Martin Lagonda 9 лет назад
    Aston Martin Lagonda
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Top Gear Special: Aston Martin (Newport Pagnell factory with Jeremy Clarkson, 1997) 3 года назад
    Top Gear Special: Aston Martin (Newport Pagnell factory with Jeremy Clarkson, 1997)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Inside England Prestigious Factory Building James Bond Aston Martin DB5 1 год назад
    Inside England Prestigious Factory Building James Bond Aston Martin DB5
    Опубликовано: 1 год назад
  • Morgan Motor Company - This Is How We Do It 11 лет назад
    Morgan Motor Company - This Is How We Do It
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Мы купили ЕЩЁ ОДИН Aston Martin DB7! Он СРАЗУ ЖЕ сломался... 3 года назад
    Мы купили ЕЩЁ ОДИН Aston Martin DB7! Он СРАЗУ ЖЕ сломался...
    Опубликовано: 3 года назад
  • Двигатель Bentley W12 — процесс производства 6 лет назад
    Двигатель Bentley W12 — процесс производства
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Aston Martin Lagonda Historian, Steve Waddingham joins Guy Jenner to look at V8 Vantage V600 Le Mans 3 года назад
    Aston Martin Lagonda Historian, Steve Waddingham joins Guy Jenner to look at V8 Vantage V600 Le Mans
    Опубликовано: 3 года назад
  • Aston Martin Works Factory Tour 11 лет назад
    Aston Martin Works Factory Tour
    Опубликовано: 11 лет назад
  • The Last Real Aston Martin, British Excess At Its Best - The Virage 2 года назад
    The Last Real Aston Martin, British Excess At Its Best - The Virage
    Опубликовано: 2 года назад
  • Aston Martin works and factory tour at Newport Pagnell, 1997 12 лет назад
    Aston Martin works and factory tour at Newport Pagnell, 1997
    Опубликовано: 12 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5