У нас вы можете посмотреть бесплатно Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
On 5 September 2024, The Vegan Society organised its third Research Day conference. The theme was ‘Vegan pasts, presents and futures’ in celebration of The Vegan Society’s 80th anniversary. Research Day is a celebration of vegan academic research. How should brands and other animal-affecting organisations present themselves, their products, and their cause to maximise the benefits for animals? Specifically, do they use the term “vegan” or “plant-based” and how do consumers respond to these two terms? In this video, Dr Jack Waverley PhD (University of Manchester) provides an update to an ongoing project on “vegan versus plant-based”, incorporating brand interviews (what do managers think?) with sentiment analysis of social media posts (how do consumers feel?). - The views expressed by our Research Day speakers are not necessarily the views of The Vegan Society.