• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels скачать в хорошем качестве

Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels 8 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Vegan versus Plant-based? A sentiment analysis of consumer responses to brand labels

On 5 September 2024, The Vegan Society organised its third Research Day conference. The theme was ‘Vegan pasts, presents and futures’ in celebration of The Vegan Society’s 80th anniversary. Research Day is a celebration of vegan academic research. How should brands and other animal-affecting organisations present themselves, their products, and their cause to maximise the benefits for animals? Specifically, do they use the term “vegan” or “plant-based” and how do consumers respond to these two terms? In this video, Dr Jack Waverley PhD (University of Manchester) provides an update to an ongoing project on “vegan versus plant-based”, incorporating brand interviews (what do managers think?) with sentiment analysis of social media posts (how do consumers feel?). - The views expressed by our Research Day speakers are not necessarily the views of The Vegan Society.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5