• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management скачать в хорошем качестве

Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management 11 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Email-to-Case Advance—Overcome the Challenges of Complex Case Management

Customer inquiries piling up in your inbox can overwhelm your support team, delay case resolutions, and ultimately damage your business's reputation. Salesforce's Email-to-Case streamlines customer support by automatically converting emails into cases. However, it has limitations, such as providing clean case comments, supporting multiple attachments, and managing case duplication. An advanced Email-to-Case solution like Email-to-Case Advance (E2CA) is a Salesforce-native, Lightning-ready solution that enhances efficiency through advanced automation. E2CA uses record types to route cases to the right teams, optimizing case management and improving collaboration with automatic notifications. Additionally, it extends case comments to both inbound and outbound emails, ensuring a complete communication history for seamless customer support. Watch this video to learn how E2CA provides extended features and customizable options beyond the standard Email-to-Case functionality. Visit https://www.grazitti.com/email-to-cas.... Timestamps 00:00 - 00:06 Introduction 00:07 - 00:13 How Can Salesforce Service Cloud Help 00:14 - 00:22 Case Management in Salesforce 00:23 - 00:32 Duplicate Case Creation by Salesforce’s Email-to-Case 00:33 - 00:38 Introduction of Email-to-Case Advance (E2CA) 00:39 - 00:51 E2CA Feature 1—Prevent Email Looping 00:52 - 00:55 E2CA Feature 2—Add Watchers on Case 00:56 - 01:03 E2CA Feature 3—Auto-Suggest Recipients 01:04 - 01:11 E2CA Feature 4—Generate Clear Case Comments 01:12 - 01:22 E2CA Feature 5—Manage Forwarded Cases 01:23 - 01:27 E2CA Feature 6—Duplicate Case Merge 01:28 - 01:39 E2CA Feature 7—Add Case Comment Page 01:40 - 02:07 Conclusion #emailtocase #casemanagement #E2CA #Salesforcenative #lightningready #customizable #solution

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5