• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Games Use Feedback Loops скачать в хорошем качестве

How Games Use Feedback Loops 7 years ago

game design

xcom

pyre

civilization

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Games Use Feedback Loops
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Games Use Feedback Loops в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Games Use Feedback Loops или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Games Use Feedback Loops в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Games Use Feedback Loops

🔴 Get bonus content by supporting Game Maker’s Toolkit - https://gamemakerstoolkit.com/support/ 🔴 Playing Pyre over Christmas got me thinking about feedback loops: the reward structures in games that can reinforce or balance out winners and losers. In this episode I’ll explain what this all means, and talk about the design of Pyre’s positive and negative loops. === Sources and Resources === Sources Solving XCOM’s Snowball Problem | Pentadact http://www.pentadact.com/2016-02-25-s... Git along there, little doggies | Team Fortress 2 http://www.teamfortress.com/post.php?... Additional resources Level 4.4: Feedback Loops | Canvas https://learn.canvas.net/courses/3/pa... Designer's Notebook: Positive Feedback | Gamasutra https://www.gamasutra.com/view/featur... [PPT] Feedback Systems and the Dramatic Structure of Competition | Mark LeBlanc http://algorithmancy.8kindsoffun.com/... === Chapters === 00:00 - Intro 00:35 - What is a feedback loop? 00:58 - Positive Feedback Loops 01:55 - Negative Feedback Loops 02:43 - Benefits of feedback loops 03:47 - Disadvantages of feedback loops 06:13 - How Pyre fixes feedback loops 08:16 - How loops balance themselves out 10:55 - Dampening feedback loops 12:50 - Patreon Credits === Games Shown === Bastion (Supergiant Games, 2011) Transistor (Supergiant Games, 2014) Pyre (Supergiant Games, 2017) Call of Duty: Infinite Warfare (Infinity Ward, 2016) Call of Duty 4: Modern Warfare (Infinity Ward, 2007) Chess Ultra (Ripstone Ltd., 2017) Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo, 2017) Tekken 7 (Bandai Namco, 2017) Splatoon (Nintendo, 2015) Forza Horizon 3 (Playground Games, 2016) Titanfall 2 (Respawn Entertainment, 2016) Team Fortress 2 (Valve Corporation, 2007) Arms (Nintendo, 2017) XCOM 2 (Firaxis, 2016) Battlefield 4 (EA DICE, 2013) SteamWorld Dig 2 (Image and Form, 2017) Final Fantasy XV (Square Enix, 2016) The Witcher 3: Wild Hunt (CD Projekt, 2015) Resident Evil 4 (Capcom Production Studio 4, 2005) NBA 2K18 (Visual Concepts, 2017) Civilization V (Firaxis Games, 2010) Dark Souls (From Software, 2011) Call of Duty: Modern Warfare 2 (Infinity Ward, 2009) Call of Duty: Black Ops (Treyarch, 2010) Devil May Cry (Capcom, 2001) Donkey Kong Country: Tropical Freeze (Retro Studios, 2014) === Credits === Music used in this episode Pyre soundtrack k. Part 2 - 01 untitled 1, animeistrash Other credits MW2 - 6 KILLS WITH ONE PREDATOR MISSILE | Volound    • MW2 - 6 KILLS WITH ONE PREDATOR MISSILE   TACTICAL NUKE with AKIMBO Model 1887 - Modern Warfare 2 | TheKoreanSavage    • Video   === Subtitles === Contribute translated subtitles - https://amara.org/v/C3BEl/

Comments
  • Can we Improve Tutorials for Complex Games? 3 years ago
    Can we Improve Tutorials for Complex Games?
    Опубликовано: 3 years ago
    1476401
  • Should Designers Listen to Negative Feedback? 5 years ago
    Should Designers Listen to Negative Feedback?
    Опубликовано: 5 years ago
    950345
  • The Power of Video Game HUDs 4 years ago
    The Power of Video Game HUDs
    Опубликовано: 4 years ago
    931858
  • Core Game Loops 10 months ago
    Core Game Loops
    Опубликовано: 10 months ago
    54913
  • The Two Types of Random in Game Design 5 years ago
    The Two Types of Random in Game Design
    Опубликовано: 5 years ago
    3491500
  • How does Ray Tracing Work in Video Games and Movies? 9 months ago
    How does Ray Tracing Work in Video Games and Movies?
    Опубликовано: 9 months ago
    1066325
  • Gradient descent, how neural networks learn | DL2 7 years ago
    Gradient descent, how neural networks learn | DL2
    Опубликовано: 7 years ago
    7788177
  • ПЕРЕИЗДАНИЕ УБИЛО СТАЛКЕР | Обзор S.T.A.L.K.E.R.: Тень Чернобыля Enhanced Edition 12 hours ago
    ПЕРЕИЗДАНИЕ УБИЛО СТАЛКЕР | Обзор S.T.A.L.K.E.R.: Тень Чернобыля Enhanced Edition
    Опубликовано: 12 hours ago
    94112
  • How to find amazing game ideas 2 months ago
    How to find amazing game ideas
    Опубликовано: 2 months ago
    479581
  • Почему «Драйв» — культовое кино 12 hours ago
    Почему «Драйв» — культовое кино
    Опубликовано: 12 hours ago
    79143

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS