У нас вы можете посмотреть бесплатно How MediaJel Utilizes E-commerce Data Integration to Drive Sales in Cannabis Marketing или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Jake Litke, CEO of MediaJel, shares how their platform integrates with e-commerce systems, allowing them to track online orders and analyze the contents of customers' baskets. Jake explains that they can uncover surprising insights from the data by examining various factors such as the creative aspects of ads, where they were served, and their impact on sales. These insights help identify which ad units are driving different types of purchases, whether high Average Order Value (AOV) items or smaller ticket items. Ultimately, this data-driven approach enables them to optimize marketing efforts to target customers more effectively, aiming to increase sales and basket values, which are the primary concerns of their advertisers.