• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Systematic Design Model By: Robert M. Diamond скачать в хорошем качестве

Systematic Design Model By: Robert M. Diamond 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Systematic Design Model By: Robert M. Diamond
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Systematic Design Model By: Robert M. Diamond в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Systematic Design Model By: Robert M. Diamond или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Systematic Design Model By: Robert M. Diamond в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Systematic Design Model By: Robert M. Diamond

The Systematic Design Model was created by Robert M. Diamond. He was a professor of instructional design, development and evaluation and of higher education at Syracuse University in New York. The model of instructional development was created to be used by institutions of higher learning. It stresses sensitivity toward political and social issues on campus and within individual departments within the college/university. It focuses on individual classes, as well as complete curriculum. The model believes that Instructional Design must be completed as a team and must follow organizational priorities and missions. Now, here is the Systematic Design Model. As you can observe, it has two distinct phases: Project Selection and Design and Production, Implementation and Evaluation. During Phase 1, the feasibility and desirability of launching the project are examined. Instructional issues such as enrollment projections and level of existing courses as well as institutional priorities and faculty enthusiasm are all considered prior to beginning development. Diamond recommends beginning the process by thinking in terms of an ideal solution without regard to existing constraints. By thinking in ideal terms, a team will be more creative and innovative in outlining powerful solutions. Once a decision is made to begin a project, an operational plan is developed that accounts for the goals, timeline, human and other resources and student needs. During phase two of development, each unit of the course or curriculum proceeds through a seven-step process. The first step is to determine the objectives. This is followed by design of evaluation instruments and procedures, a step that proceeds concurrently with selecting the instructional format and examining existing materials for their possible inclusion in the system. Once these steps have been accomplished, any necessary new materials are produced and modifications are made to any materials that exists, but require modification. Field testing is also included as part of the same step. The next to the last step is coordinating logistics for implementation, followed by full scale implementation including evaluation and revision. Let us go to the advantages and disadvantages of the Systematic Design Model. For the advantages, the model creates curriculum that focuses on how students learn, as well as course content, continual assessments are used to see if the new curriculum is doing what it was designed to do and involves many different views (administration, faculty, and other stakeholders). However, project success depends on teamwork within a school’s faculty. So, this model will not work to a school with divided staff. Robert Diamond’s model was used to revise the biology curriculum at California State University. The project was started in 1995, and the first pilot classes were introduced in 2002. The Systematic Design Model emphasizes that developers should match decisions on whether to engage in instructional development to institutional missions as well as instructional issues. There is a need to assure faculty ownership of the results of the development effort, and the need for a formal organization to support faculty’s development efforts. That’s the end of our discussion. We hope that you have learned something today. Thank you very much. Till next time!!! Diamond, R. M. (1998). Designing and Assessing Courses and Curricula: A Practical Guide. The Jossey-Bass Higher and Adult Education Series. Jossey-Bass, Inc., Publishers, 350 Sansome St., San Francisco, CA 94104-1310; toll-free.   / mariatheresa.pelones.9     / maryann.loranasisneros     / febbie.lallen.5     / charmagnepearl.deloso     / navarrafrancis     / 823749298555354  

Comments
  • Обзор обратного проектирования с примерами 6 лет назад
    Обзор обратного проектирования с примерами
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Grant Wiggins - Understanding by Design (1 of 2) 12 лет назад
    Grant Wiggins - Understanding by Design (1 of 2)
    Опубликовано: 12 лет назад
  • В ОДЕССЕ ВСЁ ПЛОХО ❗ 1 день назад
    В ОДЕССЕ ВСЁ ПЛОХО ❗
    Опубликовано: 1 день назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Lesson 5 - Linear Curriculum Development Models | Educ 122 | Saint Mary's University | 2021-2022 4 года назад
    Lesson 5 - Linear Curriculum Development Models | Educ 122 | Saint Mary's University | 2021-2022
    Опубликовано: 4 года назад
  • How to Become an Instructional Designer in 7 Simple Steps 1 год назад
    How to Become an Instructional Designer in 7 Simple Steps
    Опубликовано: 1 год назад
  • Vintage Floral Free Tv Art Wallpaper Screensaver Home Decor Samsung Oil Painting Digital Wildflower 1 год назад
    Vintage Floral Free Tv Art Wallpaper Screensaver Home Decor Samsung Oil Painting Digital Wildflower
    Опубликовано: 1 год назад
  • Murray Print Curriculum Development Model 4 года назад
    Murray Print Curriculum Development Model
    Опубликовано: 4 года назад
  • Как забрать свои деньги из банка? Банки могут запретить снимать наличные? | Дмитрий Потапенко* 3 дня назад
    Как забрать свои деньги из банка? Банки могут запретить снимать наличные? | Дмитрий Потапенко*
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Systemic Design: Alex Ryan 11 лет назад
    Systemic Design: Alex Ryan
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Русский след и Майкл Джексон. Чем примечателен новый компромат на Трампа 16 часов назад
    Русский след и Майкл Джексон. Чем примечателен новый компромат на Трампа
    Опубликовано: 16 часов назад
  • Психология Людей ,Которые Кормят Бездомных Животных, 5 Редких Черт 4 дня назад
    Психология Людей ,Которые Кормят Бездомных Животных, 5 Редких Черт
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Lesson 6 - Cyclical Curriculum Development Models | Educ 122 | Saint Mary's University | 2021-2022 4 года назад
    Lesson 6 - Cyclical Curriculum Development Models | Educ 122 | Saint Mary's University | 2021-2022
    Опубликовано: 4 года назад
  • Фронт-2026. Оставь надежду? 1 день назад
    Фронт-2026. Оставь надежду?
    Опубликовано: 1 день назад
  • What is UDL? Universal Design for Learning Explained (3 minutes) 4 года назад
    What is UDL? Universal Design for Learning Explained (3 minutes)
    Опубликовано: 4 года назад
  • V-11 Системный пошаговый подход к процессу проектирования детали 2 года назад
    V-11 Системный пошаговый подход к процессу проектирования детали
    Опубликовано: 2 года назад
  • ⚡️ Удар по скоплению войск || Путин заявил о шоке 1 день назад
    ⚡️ Удар по скоплению войск || Путин заявил о шоке
    Опубликовано: 1 день назад
  • Understanding by Design and Outcomes-Based Education 3 года назад
    Understanding by Design and Outcomes-Based Education
    Опубликовано: 3 года назад
  • NotebookLM: Таблицы из всего. 4 Способа применения 1 день назад
    NotebookLM: Таблицы из всего. 4 Способа применения
    Опубликовано: 1 день назад
  • OLIVA'S MODEL 4 года назад
    OLIVA'S MODEL
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5