• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23 скачать в хорошем качестве

A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Gustav Andersson - ADC23

https://audio.dev/ -- @audiodevcon​ A More Intuitive Approach to Optimising Audio DSP Code - Guiding the Compiler Through Optimising Your Code for You - Gustav Andersson - ADC 2023 As audio developers we all want our code to be blazingly fast, DSP code in particular. But when reading up on how to optimise audio DSP code, it is easy to get sucked into a world of counting divisions, vector instructions, compiler intrinsics and inline assembly, and think: this is impossible. These are techniques with a very steep learning curve and that require deep technical knowledge of how CPUs and compilers work. The resulting code is also often difficult to read, maintain, and possibly less flexible, as direct inline assembly or intrinsics are often tied to specific cpu architectures. This talk will present a completely different approach to optimising, one that is more intuitive and accessible, and doesn’t trade speed for readability and maintainability of the code - Simply let your compiler do the hard work for you! Compilers today are immensely good at optimising code. The difference between an optimised and un-optimised build of the same code can be an order of magnitude, if not more. Still there are things we as programmers can do when we write our code, that affects the level to which the compiler can optimise it. In this talk we will talk about techniques compilers use to optimise code, and how to write code in a way that enables the compiler to optimise it as efficiently as possible. We will show useful patterns, and anti-patterns, that facilitate or hinder optimisation respectively. We will discuss how to benchmark and measure code and different kinds of bottlenecks, i.e. cpu/memory/pipeline bound code, and how to get the compiler to tell us when it is not able to optimise efficiently. We will go through a few case studies comparing the performance and generated assembly code, before and after optimisation techniques have been employed. We will also take a look at how using functions from the c++ standard library compares to writing your own functions. The main focus will be on optimising small, tight loops of audio DSP code that generally run directly from cache. The focus will not be on optimising higher level architecture, memory layout or cache-friendliness. The talk will come with a companion repository posted on github. _ Gustav Andersson Will code C++ and python for fun and profit. Developer, guitar player and electronic music producer with a deep fascination with everything that makes sounds in one form or another. Currently on my mind: modern C++ methods, DSP algos, vintage digital/analog hybrid synths. _ Streamed & Edited by Digital Medium Ltd: https://online.digital-medium.co.uk _ Organized and produced by JUCE: https://juce.com/ _ Special thanks to the ADC23 Team: Sophie Carus Derek Heimlich Andrew Kirk Bobby Lombardi Tom Poole Ralph Richbourg Jim Roper Jonathan Roper Prashant Mishra #adc #audiodev #dsp #audio #cpp

Comments
  • Build a High Performance Audio App With a Web GUI & C++ Audio Engine - Colin Sullivan & Kevin Dixon 1 год назад
    Build a High Performance Audio App With a Web GUI & C++ Audio Engine - Colin Sullivan & Kevin Dixon
    Опубликовано: 1 год назад
  • LLVM’s Real-Time Safety Revolution - Tools for Modern Audio Development - ADC 2024 4 месяца назад
    LLVM’s Real-Time Safety Revolution - Tools for Modern Audio Development - ADC 2024
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Implementation of an IIR Antiderivative Anti-Aliasing Wavetable Oscillator - Maxime Coutant - ADC23 1 год назад
    Implementation of an IIR Antiderivative Anti-Aliasing Wavetable Oscillator - Maxime Coutant - ADC23
    Опубликовано: 1 год назад
  • ОБЗОР РЕФЛЕКСИИ В С++26 2 дня назад
    ОБЗОР РЕФЛЕКСИИ В С++26
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Hacking and Securing C++ • Marcell Juhasz • 10/2025 2 недели назад
    Hacking and Securing C++ • Marcell Juhasz • 10/2025
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Synchronised Data for Audio Plugins - Adam Wilson - ADC 2024 3 месяца назад
    Synchronised Data for Audio Plugins - Adam Wilson - ADC 2024
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • НЕВЕРОЯТНО БЫСТРЫЕ оптимизации C++ 10 месяцев назад
    НЕВЕРОЯТНО БЫСТРЫЕ оптимизации C++
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Сисадмины больше не нужны? Gemini настраивает Linux сервер и устанавливает cтек N8N. ЭТО ЗАКОННО? 2 дня назад
    Сисадмины больше не нужны? Gemini настраивает Linux сервер и устанавливает cтек N8N. ЭТО ЗАКОННО?
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Теренс Тао о том, как Григорий Перельман решил гипотезу Пуанкаре | Лекс Фридман 1 месяц назад
    Теренс Тао о том, как Григорий Перельман решил гипотезу Пуанкаре | Лекс Фридман
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Принц Персии: разбираем код гениальной игры, вытирая слезы счастья 2 недели назад
    Принц Персии: разбираем код гениальной игры, вытирая слезы счастья
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Я ненавижу длинные цепочки If-Elif: этот шаблон проектирования решил эту проблему раз и навсегда 1 месяц назад
    Я ненавижу длинные цепочки If-Elif: этот шаблон проектирования решил эту проблему раз и навсегда
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Внутренняя красота пассивных электронных компонентов: 3D Анимация (CGI) устройство радиодеталей 1 месяц назад
    Внутренняя красота пассивных электронных компонентов: 3D Анимация (CGI) устройство радиодеталей
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Pipewire: The How, What and Why of Audio on (Embedded) Linux - Daniel Strübig - ADC 2024 4 месяца назад
    Pipewire: The How, What and Why of Audio on (Embedded) Linux - Daniel Strübig - ADC 2024
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Моторизованный микроманипулятор XYZ с открытым исходным кодом — доступное управление движением с ... 3 месяца назад
    Моторизованный микроманипулятор XYZ с открытым исходным кодом — доступное управление движением с ...
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Алгоритмы и структуры данных ФУНДАМЕНТАЛЬНЫЙ КУРС от А до Я. Графы, деревья, хеш таблицы и тд 6 дней назад
    Алгоритмы и структуры данных ФУНДАМЕНТАЛЬНЫЙ КУРС от А до Я. Графы, деревья, хеш таблицы и тд
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Крах доллара, 1 день назад
    Крах доллара, "уснувший жандарм" и мировой кирдык.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Почему это самая опасная схема соединения светодиодов. По науке. 1 день назад
    Почему это самая опасная схема соединения светодиодов. По науке.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Symphony of a Thousand - GPU Synthesis With Massively Parallel Oscillators - Cecill Etheredge  ADC24 3 месяца назад
    Symphony of a Thousand - GPU Synthesis With Massively Parallel Oscillators - Cecill Etheredge ADC24
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Полная история программирования, Часть 2: BASIC, язык C, создание ООП (с разбором кода) 7 дней назад
    Полная история программирования, Часть 2: BASIC, язык C, создание ООП (с разбором кода)
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Новый скандал в оппозиции: всё сложнее, чем кажется. Разбираемся в причинах конфликта 1 день назад
    Новый скандал в оппозиции: всё сложнее, чем кажется. Разбираемся в причинах конфликта
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5