• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The 4D of Customer Experience | Ken Hughes скачать в хорошем качестве

The 4D of Customer Experience | Ken Hughes 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The 4D of Customer Experience | Ken Hughes
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The 4D of Customer Experience | Ken Hughes в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The 4D of Customer Experience | Ken Hughes или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The 4D of Customer Experience | Ken Hughes в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The 4D of Customer Experience | Ken Hughes

Most brands are still playing around the edge of omnichannel and CX capabilities. We could, and should, be doing a lot better if we are to meet the expectations of the future consumer. In this blog I explore the next frontier for CX. Digital convenience, instant, efficient and easy have all become hygiene factors for customers, no longer offering significant competitive advantage to brands and businesses. So what is next? Here we explore how technology pushes us into a era of SCALE and DEPTH. We need to use digital to achieve SCALE OF REACH while at the same time moving away from transaction digital interactions to ones that focus on the DEPTH OF CONNECTION. So come with me on a journey involving dimensions, video games, Rubik cubes and blood transfusions (yes – I manage to somehow discuss all that when talking about the next frontier of consumer connections) Ken Hughes is now considered one of the World’s leading speakers on the subject of customer experience, consumer values, organizational change, leadership and agility. His virtual and live in-person keynotes are famous for their high-energy, thought-provoking content as well as their impactful and inspiring delivery. You can learn more about Ken Hughes and book any of his keynotes and workshops here: www.kenhughes.info

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5