• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard] скачать в хорошем качестве

The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard] 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The better side of Stelvio on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard]

exclusive pictures on Instagram:   / turboschaaf   LIKE my facebook page:   / schaafyoutube   --- Ever since I uploaded videos with the Multistrada and the big GS people told me that I need to ride the big KTMs as well. Because apparently they are the sportiest travel enduro options you can get. That of course made me extra curious. And in this RAW here you're basically witnessing me making the following realization: those people were right. Stelvio downhill were my first real twisties during my 2018 September Italia tour. It's where I for the first time could truly feel how capable the Super Adventure S actually is. Very capable of course. And it gets better the quicker you go. Which I didn't really do because I can't afford to crash a 20K € bike ;) Its suspension setup is quite stiff. It provides amazing stability. Even if you're throwing the bike around like a madman you won't feel any wobbles. This in combination with the mighty engine making 160 horses and 140Nm of torque will leave a big smile on your face when you want to travel just a little faster. Plus it's a bit lighter than most of its competitors. It handles 100% predictably and without any big effort. The quickshifter works flawlessly. If it did not it always was my own fault (=pressing the lever sloppily). And the brakes work spot-on as well. Not overly aggressive and still mighty powerful. What a bike!! Is there anything I didn't like? Well. Obviously the sportiness has minor drawbacks. On the comfort side of things. Although the engine behaves properly and this KTM does cruise mode well too it is not as comfortable as the GS for instance. The SA has you seated very high up, close to the bars. You're sitting on top of the bike rather than inside it. Typical of KTM. Which feels amazing when you want to go fast. But I don't really appreciate that during the boring and straight bits which unfortunately are part of every big bike tour. And even if the seating positions on the other travel enduros are more comfortable they'll still allow you to go super fast too. Personally I simply have to put blind faith in suspension and tires on every one of these bikes anyway. Their long suspension travels makes it impossible for me to decipher any feedback from the bike. No matter if it's the GS, Multistrada, Super Adventure, Tiger, or V-Srom. In the end my conclusion was the following: I'd take the KTM over any other travel enduro if I went riding for 3 days in a row or less. 3 days plus and I'd rather take any other model. Preferably the GS because it offers the best comfort. --- bike: 2018 KTM Super Adventure S completely stock Engine and Suspension were set to Sport mode tires: Pirelli Scorpion Trail II --- camera: https://amzn.to/2kckJkE ND filter for heavy motion blur: https://amzn.to/2JXI9ES (used ND8 here) sound recorder: http://amzn.to/2bnozBw (see the sound-recording tutorial here:    • HOW TO IMPROVE YOUR MOTORCYCLE ONBOARD SOU...  ) editing: Adobe Premiere Pro CC --- disclaimer: I used all my HTML5 coding skills to hack the bike's ECU in order for the speedometer to show random numbers instead of my actual velocity. ---

Comments
  • Spurgeon’s KTM! 2021 890 Adventure R Rally Review | Daily Rider 2 года назад
    Spurgeon’s KTM! 2021 890 Adventure R Rally Review | Daily Rider
    Опубликовано: 2 года назад
  • Again. On the BETTER SIDE of STELVIO [RAW Onboard] 6 лет назад
    Again. On the BETTER SIDE of STELVIO [RAW Onboard]
    Опубликовано: 6 лет назад
  • (RAW - PURE SOUND) PASSO STELVIO, KTM 1290 SUPER ADVENTURE S + CRASH. 1 год назад
    (RAW - PURE SOUND) PASSO STELVIO, KTM 1290 SUPER ADVENTURE S + CRASH.
    Опубликовано: 1 год назад
  • KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023 - Cамый валящий турэндуро? | Обзор и тест-драйв от владельца. 1 год назад
    KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023 - Cамый валящий турэндуро? | Обзор и тест-драйв от владельца.
    Опубликовано: 1 год назад
  • I got stranded while crossing into KYRGYZSTAN 🇰🇬| S8, EP102 1 день назад
    I got stranded while crossing into KYRGYZSTAN 🇰🇬| S8, EP102
    Опубликовано: 1 день назад
  • R1200GS | Stelvio Pass up | 🇮🇹 5 лет назад
    R1200GS | Stelvio Pass up | 🇮🇹
    Опубликовано: 5 лет назад
  • KTM 1290 Super Adventure R riding with KTM 690, Husky 701 & 501. Bryce’s 80th ride Day 2 5 месяцев назад
    KTM 1290 Super Adventure R riding with KTM 690, Husky 701 & 501. Bryce’s 80th ride Day 2
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как строили корабли для мирового господства 8 дней назад
    Как строили корабли для мирового господства
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Tight stuff on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard] 7 лет назад
    Tight stuff on a KTM 1290 Super Adventure S [RAW Onboard]
    Опубликовано: 7 лет назад
  • GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife 1 день назад
    GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife
    Опубликовано: 1 день назад
  • Я попытался совершить невозможное восхождение на холм. 9 дней назад
    Я попытался совершить невозможное восхождение на холм.
    Опубликовано: 9 дней назад
  • ИНМОТО ТЕСТ: KTM 1290 Super Adventure S 2021 с Активным Круизом! 3 года назад
    ИНМОТО ТЕСТ: KTM 1290 Super Adventure S 2021 с Активным Круизом!
    Опубликовано: 3 года назад
  • 2025 Italian GP Highlights 😎 1 день назад
    2025 Italian GP Highlights 😎
    Опубликовано: 1 день назад
  • Catch me if you can - from Bormio to Stelvio | BMW R 1250 GSA | ADV Bumblebee 2 года назад
    Catch me if you can - from Bormio to Stelvio | BMW R 1250 GSA | ADV Bumblebee
    Опубликовано: 2 года назад
  • The final push out of Bartang Valley - I have to make it!! 🇹🇯  |S8, EP101 5 дней назад
    The final push out of Bartang Valley - I have to make it!! 🇹🇯 |S8, EP101
    Опубликовано: 5 дней назад
  • KTM 1290 Super Adventure R и T: обзор и сравнение мотоциклов 8 лет назад
    KTM 1290 Super Adventure R и T: обзор и сравнение мотоциклов
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Conquering the Highest Roads of Austria BMW R1250GS Athens To The Alps Part 3! 2 года назад
    Conquering the Highest Roads of Austria BMW R1250GS Athens To The Alps Part 3!
    Опубликовано: 2 года назад
  • Скажи «нет» медлительности: как ездить на велосипеде для путешествий 6 лет назад
    Скажи «нет» медлительности: как ездить на велосипеде для путешествий
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Stelvio, Klausen, Fluela and Umbrail Pass On the R1250 2 года назад
    Stelvio, Klausen, Fluela and Umbrail Pass On the R1250
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5