• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching скачать в хорошем качестве

Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching

How to Use the Books You Choose: Elevating the Status of Marginalized Identities in Children’s Literature through Classroom Teaching Teachers and researchers are contributing to a growing body of work focused on discerning authentic from inauthentic representations of Black, Indigenous, People of Color (BIPOC) and intersectional marginalized characters and stories in children’s literature as well as empowering from disempowering narratives. Importantly, the current visibility of our nation’s racial unrest serves as the backdrop for this work. Ongoing acts of violence against Black and Brown bodies have been laid bare as the United States’ legacy of white supremacy is on full display. How does this connect with children’s literature? When we fill our classrooms with books we are presented with opportunities to choose well and choose wisely in order to, literally, change prevailing narratives about intersecting identities. These choices are consequential. They can also be relatively simple—small, simple changes to the texts we use and the ways we use them can have a big impact on children’s identity development and their relationships with complex social issues. Language & literacy experts Dr. Laura Jiménez and Dr. Andrea Bien invite you to the 2nd webinar in our series, as we move from analysis to pedagogy focusing on examples of integrating rich children’s literature into elementary classroom teaching.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5