• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study скачать в хорошем качестве

Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Redecan | Taking a Multi-Product Cannabis Campaign in a Bold New Direction Case Study

Feel the Difference: Redecan's Fall Campaign Unveils a New Perspective! Challenge: With a successful multi-product campaign template already in place, Redecan sought to replicate its triumph for new Fall season launches. The challenge? Produce the same stellar results while communicating a fresh and distinct message. Solution: BTI adopted a strategic and unique approach, focusing on beneficial differences. While Redecan was known for quality products at affordable prices, the campaign aimed to spotlight the subtle distinctions that made Redecan stand out. The goal was to introduce a new look and feel that emphasized the small details setting Redecan apart. Infusing more brand category colors and custom iconography into the creative, the campaign highlighted key attributes that made Redecan and its products truly different. Result: The "Feel the Difference" campaign provided consumers and retailers with a deeper understanding of Redecan's unique qualities. By exploiting the brand's remarkable process benefits, the campaign justified Redecan's position as a top 5 cannabis grower in Canada and #1 in pre-rolls. The message was clear: When you produce top-quality products, you undeniably "Feel the Difference." #RedecanDifference #FallCampaignSuccess #CannabisInnovation #UniquePerspective #QualityMatters #cannabismarketing

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5