У нас вы можете посмотреть бесплатно The only real cross-platform GPGPU API —WebGPU (with WGML 🦀) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this one, we compare WebGPU against WebGL, Vulkan, and CUDA, explore the power of WGML’s reusable shaders, and demonstrate how to build efficient cross-platform GPU compute workflows—all in Rust! If you enjoy cutting-edge GPU computing content, this may be of interest! 00:00 – 👋 Intro & Recap 04:05 – ⚔️ WebGPU vs WebGL 09:55 – ⚡ WebGPU vs Vulkan 11:15 – 🚀 WebGPU vs CUDA 24:04 – 🦀 Cross-platform GPU Compute in Rust with Wgmath + WGML 29:54 – 🧱 WGML’s Reusable Shaders: Softmax Implementation in WGSL 53:45 – 🎬 Quick WGML Demo 55:00 – 💭 Closing Thoughts & Wrap-up Git Gist: https://gist.github.com/nihalpasham/9... #gpu #programming #webgpu #webdevelopment #nvidia #apple #amd