У нас вы можете посмотреть бесплатно Making a Jump You Can Actually Use In Godot или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Manually tweaking your character's jump velocity and gravity in Godot is hardly an effective way to make a jump. It's imprecise, and above all, tedious to make something that actually feels good to play. In this video, you'll learn how to make a jump you can actually use in your game, by breaking it down into real parameters you already know how to use (like height and time), then calculating jump velocity and gravity at runtime. Link to the GDC talk: • Math for Game Programmers: Building a Bett... Link to the GitHub code: https://gist.github.com/sjvnnings/5f0...