У нас вы можете посмотреть бесплатно Redefining CX: Customer Service Excellence with Scott Nelson | Trending Chats или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of Trending Chats, Scott Nelson, Senior Solutions Advisor for Customer Experience at SAP, unpacks the customer service escape room—where brands must navigate evolving expectations, digital-first interactions, and AI-driven solutions to turn frustrated customers into loyal ambassadors. From seamless support experiences to data-driven service strategies, learn what it takes to compete in a world where service is more than just a department—it’s a game-changer for your business. Tune in now to discover how exceptional customer service can be your greatest competitive advantage. 00:05 - Welcome + customer service can make or break CX 00:19 - A quick support “skit” (and why bad service hurts) 00:58 - Great service means positive engagement end-to-end 01:21 - The “how”: equip agents with tools, context, and AI guidance 02:31 - The “why”: loyalty, repeat business, and revenue growth Learn how to accelerate service growth: https://sap.to/6053CrB4F 🎧 More episodes of the Trending Chats podcast: Watch on YouTube: https://sap.to/6055CrB4N Listen on Spotify: https://sap.to/6056CrB44 Listen on Apple Podcasts: https://sap.to/6058CrB4A #TrendingChats #CX #CustomerService