• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1 скачать в хорошем качестве

How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to remove 2JZ-GE cylinder head | Lexus GS 300, IS 300, SC 300 | 2JZ-GE Rebuild Part 1

‣ You can help support this channel by buying me a coffee! https://www.buymeacoffee.com/theautochap Part 1 of a new series: COMPLETE engine & transmission rebuild/refresh on the 2JZ-GE engine and A650E transmission! We’ll be replacing the head gasket, ALL timing belt components, oil pump, ALL seals like the rear main, front crank - basically refreshing the engine to give it a second breath of life. Also great for those of you who are going NA-T/ supercharged and building your motor internals/transmission as I will be completely disassembling the drivetrain! In today's video I will be showing you step by step how to remove the cylinder head on the inline-6 2JZ-GE engine. Every bolt, every nut, how to set the timing - I’ll cover every step of the way. If you're new to the channel - welcome and do consider hitting the like and subscribe button! If you're already a subscriber, I really appreciate the support - it means the world to me! In this video I'll be working on a 2004 Lexus GS 300, but it should work for most Toyota/Lexus models with the 2JZ-GE engine, with of course a few changes depending on the chassis. 2nd gen. Lexus GS 300 (1998-2005) 1st gen. Lexus IS 300 (2001-2005) 1st gen. Lexus SC 300 (1992-2000) Naturally Aspirated (NA) Toyota Supra (1993-1998) How to repair electrical connectors -    • How to repair coil pack connectors on a Le...   If you like the video and would like to see more of my content, don’t forget to hit the like and subscribe button! Support the channel on Patreon:   / theautochap   Make a one time donation to the channel: https://www.buymeacoffee.com/theautochap For business inquiries, please contact: Email: [email protected] --------- Contents: 00:00 Intro 00:39 Leaks everywhere after 221k miles! 01:41 Draining and removing radiator 03:44 Removing exhaust manifold 04:33 Disconnecting throttle body, removing serpentine belt 06:53 Timing the engine 09:08 Disconnecting timing belt from camshaft pulleys 10:10 Removing drive belt tensioner, misc. hoses 10:41 Removing coil packs/boots 11:23 Removing noise filter, injector connectors and throttle body from engine bay 12:29 Removing oil dipstick guide, wiring harness nuts, noise filter bracket and VVT-i solenoid 13:23 Removing Air intake chamber 14:55 Removing fuel rail 15:55 Removing vacuum valve set for ACIS 17:02 Removing many connectors! 19:24 Removing valve covers 19:55 Removing camshaft pulleys, no. 4 timing cover 21:54 Removing no.1 oil pipe union bolt, no. 3 camshaft bearing caps 23:18 Removing camshafts 25:37 Removing water bypass pipe, no. 1 oil pipe bolt 26:05 Removing intake manifold 29:00 Removing ground cable, heater hose 29:17 Removing head bolts 30:58 Pulling head off the block 31:30 Removing old head gasket and inspecting block 31:57 Importance of setting engine at 60° BTDC instead of TDC 32:30 Conclusion and what's next in the series! --------- Tools required: Safety gloves Jack Jack stands Ratchet Breaker bar Cheater bar for extra torque eg: your jack handle Long extensions Socket set - regular + deep - 10, 12, 14, 17, 22 mm Hex socket set - 5, 10, 14 mm Plier set - Needlenose, 90 degree, channel locks, sharp cutters Screwdriver with Philips, flat-head bits Wrench set - 10, 12, 14 mm Allen key set - 5 mm Adjustable wrench Rubber mallet Pry bar Magnetic pick-up tool 10 mm bi-hexagon bit -https://www.amazon.com/dp/B08VZX7JRH/... --------- Parts Required: None - we're only disassembling today. _____ Disclaimer: Due to factors which are beyond my control, I i.e. the creator of this channel, ‘The Auto Chap’, cannot guarantee against misuse of the information I supply in this video or anywhere on my channel. No information in this video or anywhere on my channel shall imply any warranty or guarantee a result. Any loss, including but not limited to property or injury are the sole responsibility of the user and not me. I assume NO liability for any kind of injury, including but not limited to, property damage or injury suffered due to information in this video or anywhere on my channel. I recommend you follow all necessary and proper safety practices while working on any project. Use the information supplied this video or anywhere on my channel AT YOUR OWN RISK. I am NOT a professional mechanic and the information in this video is NOT a substitute for information from a qualified professional automotive repairer. The information in this video or anywhere on my channel is NOT advice. If I supply any wrong information and something breaks/malfunctions, I will NOT reimburse or pay in any way for the costs associated. Please do not work on your car if you are not comfortable doing so.

Comments
  • 2JZ Head Gasket, Timing Belt, Full Re-Seal // DETAILED TEARDOWN & REASSEMBLY 5 лет назад
    2JZ Head Gasket, Timing Belt, Full Re-Seal // DETAILED TEARDOWN & REASSEMBLY
    Опубликовано: 5 лет назад
  • How to rebuild rear suspension on a Lexus GS 300, GS 400, GS 430 | Similar to IS 300, SC 300 2 года назад
    How to rebuild rear suspension on a Lexus GS 300, GS 400, GS 430 | Similar to IS 300, SC 300
    Опубликовано: 2 года назад
  • Budget 2JZ Part 3: Detailed Assembly 4 года назад
    Budget 2JZ Part 3: Detailed Assembly
    Опубликовано: 4 года назад
  • Toyota 2JZ Flame Hoop и медная прокладка головки блока цилиндров для повышения мощности | RS Garage 1 месяц назад
    Toyota 2JZ Flame Hoop и медная прокладка головки блока цилиндров для повышения мощности | RS Garage
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Building A Stroker 2JZ-GE VVTI To Handle Over 1000+HP 3 года назад
    Building A Stroker 2JZ-GE VVTI To Handle Over 1000+HP
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to rebuild front suspension on a Lexus SC 300 | SC 400, Soarer | Part 1: Disassembly 7 месяцев назад
    How to rebuild front suspension on a Lexus SC 300 | SC 400, Soarer | Part 1: Disassembly
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Замена головки блока цилиндров 2JZ GE на GTE, стоит ли это того?! 2 года назад
    Замена головки блока цилиндров 2JZ GE на GTE, стоит ли это того?!
    Опубликовано: 2 года назад
  • Комплект ULTIMATE 2JZGE COIL on PLUG, подходит для всех клапанных крышек 2 года назад
    Комплект ULTIMATE 2JZGE COIL on PLUG, подходит для всех клапанных крышек
    Опубликовано: 2 года назад
  • 2006 Toyota Tundra 1GR-FE 4.0 COMPLETE HEAD GASKET REPLACEMENT STEP BY STEP 209-305-1672 6 лет назад
    2006 Toyota Tundra 1GR-FE 4.0 COMPLETE HEAD GASKET REPLACEMENT STEP BY STEP 209-305-1672
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 2JZGE NA-T Turbo Build - Bottom End Assembly 3 года назад
    2JZGE NA-T Turbo Build - Bottom End Assembly
    Опубликовано: 3 года назад
  • Сборка гоночного двигателя 2JZ с высокой степенью сжатия 2 года назад
    Сборка гоночного двигателя 2JZ с высокой степенью сжатия
    Опубликовано: 2 года назад
  • Mazworx Pro Street Billet 2JZ Engine Teardown - Down on Power after 140 1/8 Mile Passes | RS Garage 11 месяцев назад
    Mazworx Pro Street Billet 2JZ Engine Teardown - Down on Power after 140 1/8 Mile Passes | RS Garage
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Как собрать 500-сильный 2JZ за небольшие деньги. Часть 1: Разборка 4 года назад
    Как собрать 500-сильный 2JZ за небольшие деньги. Часть 1: Разборка
    Опубликовано: 4 года назад
  • How to Build a Basic 1,000 HORSEPOWER 1J/2JZ Toyota Engine! 2 года назад
    How to Build a Basic 1,000 HORSEPOWER 1J/2JZ Toyota Engine!
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1JZ non-VVTI Valve Cover Gasket Replacement DIY 5 лет назад
    1JZ non-VVTI Valve Cover Gasket Replacement DIY
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Сборка двигателя Toyota 2JZ — полный цикл работ от начала до конца 6 лет назад
    Сборка двигателя Toyota 2JZ — полный цикл работ от начала до конца
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 2JZ Valve Cover Gasket and Spark Plugs:  Lexus GS300 and IS300 9 лет назад
    2JZ Valve Cover Gasket and Spark Plugs: Lexus GS300 and IS300
    Опубликовано: 9 лет назад
  • How To Rebuild VVTi Cam Gear-Lexus Toyota | VVT-i Seal Replacement | DIY VVTi Gear Rebuild 5 лет назад
    How To Rebuild VVTi Cam Gear-Lexus Toyota | VVT-i Seal Replacement | DIY VVTi Gear Rebuild
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Detailed 2JZ Engine Teardown - See Why This Engine is So Loved 6 лет назад
    Detailed 2JZ Engine Teardown - See Why This Engine is So Loved
    Опубликовано: 6 лет назад
  • ОБЯЗАТЕЛЬНЫЕ МОДИФИКАЦИИ ПО ПОВЫШЕНИЮ НАДЕЖНОСТИ ДЛЯ КАЖДОГО 2JZ GTE — НОВЫЕ УРОВНИ КОМПЛЕКТАЦИИ ... 4 года назад
    ОБЯЗАТЕЛЬНЫЕ МОДИФИКАЦИИ ПО ПОВЫШЕНИЮ НАДЕЖНОСТИ ДЛЯ КАЖДОГО 2JZ GTE — НОВЫЕ УРОВНИ КОМПЛЕКТАЦИИ ...
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5