У нас вы можете посмотреть бесплатно Customer Experience: The $3.7 Trillion Dollar Mistake Companies Make или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Patrick Bet-David discusses the importance of superior customer service and shares some valuable business tips for entrepreneurs. He emphasizes that strong customer relationship management is crucial for customer retention and fostering long-term customer engagement. Find out how a solid business strategy can help you. ------ 👕 GET THE LATEST VT MERCH: https://bit.ly/3BZbD6l 📕 PBD'S BOOK "THE ACADEMY": https://bit.ly/41rtEV4 📰 VTNEWS.AI: https://bit.ly/3OExClZ 🎙️ FOLLOW THE PODCAST ON SPOTIFY: https://bit.ly/4g57zR2 🎙️ FOLLOW THE PODCAST ON ITUNES: https://bit.ly/4g1bXAh 🎙️ FOLLOW THE PODCAST ON ALL PLATFORMS: https://bit.ly/4eXQl6A 📱 CONNECT ON MINNECT: https://bit.ly/4ikyEkC SUBSCRIBE TO: / @pbdpodcast / @valuetainmentcomedy / @brandonaceto / @theunusualsuspectspodcast / @amydangerfield / @bizdocpodcast / @hertakepod ABOUT US: Patrick Bet-David is the founder and CEO of Valuetainment Media. He is the author of the #1 Wall Street Journal Bestseller “Your Next Five Moves” (Simon & Schuster) and a father of 2 boys and 2 girls. He currently resides in Ft. Lauderdale, Florida.