• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!! скачать в хорошем качестве

EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!! 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!!

Best exhaust sounds of Toyota Supra Mark 4, drift, burnout, 2 step, anti lag, 2jz gte engine acceleration, & more! Enjoy! Photo Credits: Khyzyl Saleem   / the_kyza   The A80 program began in February 1989 under various teams for design, product planning, and engineering. By the middle of 1990, a final A80 design concept from Toyota Technical Centre Aichi was approved and frozen for production in late 1990. The first test mules were hand-built in A70 bodies during late 1990, followed by the first A80 prototypes being hand-assembled in 1991. Again using subframe, suspension, and drivetrain assemblies from the Z30 Soarer (Lexus SC300/400), test model pre-production started in December 1992 with 20 models, and official mass production began in April 1993. This redesign saw Toyota placing great emphasis on a more serious high-performance car. The new Supra was completely redesigned, with rounded body styling and featured two new engines: a naturally aspirated Toyota 2JZ-GE producing 220 hp (164 kW; 223 PS) at 5800 rpm and 210 lb·ft (280 N·m) at 4800 rpm of torque and a twin turbocharged Toyota 2JZ-GTE making 276 hp (206 kW; 280 PS) and 318 lb·ft (431 N·m) of torque for the Japanese version. The styling, while modern, does seem to borrow some elements from Toyota's first grand touring sports car, the Toyota 2000GT. For the export model (America/Europe) Toyota upgraded the Supra turbo's engine (smaller, steel wheeled turbochargers, bigger fuel injectors, etc.). This increased the power output to 320 hp (239 kW; 324 PS) at 5600 rpm and 315 lb·ft (427 N·m) at 4000 rpm. Upon launch in 1993, it was the first Toyota-badged vehicle to include a passenger airbag as standard (US-market only). (326 hp / 325lbft for Europe) The turbocharged variant could achieve 0–60 mph in as low as 4.6 seconds and 1/4-mile (402 m) in 13.1 seconds at 109 mph (175 km/h).[19] The turbo version was tested to reach over 285 km/h (177 mph), but the cars are restricted to just 180 km/h (112 mph) in Japan and 250 km/h (155 mph) elsewhere. European versions of the car also had an air intake or scoop on the hood. Drag coefficient is 0.31 for the naturally aspirated models and 0.32 for the turbo models but unknown with the rear spoiler. The twin turbos operated in sequential mode, not parallel. Initially, all of the exhaust is routed to the first turbine for reduced lag. This resulted in boost and enhanced torque as early as 1800 rpm, where it already produced 300 lb·ft (410 N·m) of torque. At 3500 rpm, some of the exhaust is routed to the second turbine for a "pre-boost" mode, although none of the compressor output is used by the engine at this point. At 4000 rpm, the second turbo's output is used to augment the first turbo's output. Compared to the parallel mode, sequential mode turbos provide quicker low RPM response and increased high RPM boost. This high RPM boost was also aided with technology originally present in the 7M-GE in the form of the Acoustic Control Induction System (ACIS) which is a way of managing the air compression pulses within the intake piping as to increase power. For this generation, the Supra received a new six-speed Getrag/Toyota V160 gearbox on the turbo models while the naturally aspirated models made do with a five-speed manual W58, revised from the previous version. Each model was offered with a four-speed automatic with manual shifting mode. All vehicles were equipped with five-spoke aluminium alloy wheels, the naturally aspirated model had 16-inch wheels and the turbo models were 17-inch The difference in wheel size was to accommodate the larger brakes equipped as standard onto the turbo model, but in Japan were optional extras. Both models had a space saver spare tire on a steel rim to save both space and weight. Like on Facebook:   / hayaidemon   Follow on Instagram:   / hayaidemon   If you have any videos or pictures of your car and want them to be posted, feel free to contact us! #supra #toyota #2jz

Comments
  • FiiO JM21 - обзор плеера: конструкция, настройки, звук и сравнение с iBasso DX180, Shanling M1 Plus 4 дня назад
    FiiO JM21 - обзор плеера: конструкция, настройки, звук и сравнение с iBasso DX180, Shanling M1 Plus
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Действительно ли сработали модификации нашего Subaru BRZ стоимостью 15 000 долларов? 3 дня назад
    Действительно ли сработали модификации нашего Subaru BRZ стоимостью 15 000 долларов?
    Опубликовано: 3 дня назад
  • TOYOTA SUPRA Best Of 7 лет назад
    TOYOTA SUPRA Best Of
    Опубликовано: 7 лет назад
  • BIG TURBO TOYOTA SUPRA. Loud SOUND 6 лет назад
    BIG TURBO TOYOTA SUPRA. Loud SOUND
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Crazy TURBOS That WILL Blow Your MIND! *5000HP* 7 лет назад
    Crazy TURBOS That WILL Blow Your MIND! *5000HP*
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Hardest Job in the World? Trucking in Extreme Off-Road Conditions 5 дней назад
    Hardest Job in the World? Trucking in Extreme Off-Road Conditions
    Опубликовано: 5 дней назад
  • EPIC 2JZ Big Turbo Sounds!!! 7 лет назад
    EPIC 2JZ Big Turbo Sounds!!!
    Опубликовано: 7 лет назад
  • GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife 2 дня назад
    GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Ultimate SUPRA 2JZ Turbo Compilation - EXTREME SOUND Launches 6 лет назад
    Ultimate SUPRA 2JZ Turbo Compilation - EXTREME SOUND Launches
    Опубликовано: 6 лет назад
  • ЧТО С ГУСЁМ ? ПРОДАЮ МАТИЗ. НАШ НОВЫЙ ВЕЗДЕХОД. ЯГУАР ЕЩЁ ЖИВ. 16 часов назад
    ЧТО С ГУСЁМ ? ПРОДАЮ МАТИЗ. НАШ НОВЫЙ ВЕЗДЕХОД. ЯГУАР ЕЩЁ ЖИВ.
    Опубликовано: 16 часов назад
  • INSANE Rotaries ANTILAG & TURBO Sounds 7 лет назад
    INSANE Rotaries ANTILAG & TURBO Sounds
    Опубликовано: 7 лет назад
  • 1000HP Toyota Supra BIG TURBO by Garage52 | 9000rpm 2JZ Sound, Flames & Turbo Flutter Noise! 2 года назад
    1000HP Toyota Supra BIG TURBO by Garage52 | 9000rpm 2JZ Sound, Flames & Turbo Flutter Noise!
    Опубликовано: 2 года назад
  • СУПЕР ЗАЕЗД НА GT-R — ФИЛЬМ! 4 месяца назад
    СУПЕР ЗАЕЗД НА GT-R — ФИЛЬМ!
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • THE CRAZIEST TOYOTA SUPRA VIDEO YOU'VE EVER SEEN! 7 лет назад
    THE CRAZIEST TOYOTA SUPRA VIDEO YOU'VE EVER SEEN!
    Опубликовано: 7 лет назад
  • NÜRBURGRING CRASH & FAIL COMPILATION 2025 - Best of CRASHES, FAILS, BAD Driving & Mistakes 2025! 1 месяц назад
    NÜRBURGRING CRASH & FAIL COMPILATION 2025 - Best of CRASHES, FAILS, BAD Driving & Mistakes 2025!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Best Of JDM Car Sounds 2018 7 лет назад
    Best Of JDM Car Sounds 2018
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Машина для жены Олега! Вручение 1 день назад
    Машина для жены Олега! Вручение
    Опубликовано: 1 день назад
  • Mitsubishi Lancer Evo Compilation - BRUTAL Sounds! 7 лет назад
    Mitsubishi Lancer Evo Compilation - BRUTAL Sounds!
    Опубликовано: 7 лет назад
  • 1500HP Supra Gettin' Rowdy - 2JZ Eargasm! 7 лет назад
    1500HP Supra Gettin' Rowdy - 2JZ Eargasm!
    Опубликовано: 7 лет назад
  • [HOONIGAN] Джимхана 2025: Aussie Shred — Трэвис Пастрана бросает вызов физике в Subaru Brataroo 7 дней назад
    [HOONIGAN] Джимхана 2025: Aussie Shred — Трэвис Пастрана бросает вызов физике в Subaru Brataroo
    Опубликовано: 7 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5