• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project скачать в хорошем качестве

1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project

1966 Ford Mustang Boss 302 Fastback 5.0-liter Coyote Restomod Build Project Given that, it comes as little surprise that when business mogul and car collector Chris Tawil wanted a 1966 Mustang fastback built, he knew that Detroit Speed was the right outfit for the task. “A while back Chris purchased a previous customer build that we had done, a ’69 Camaro that was originally built for Michael Manning of American Autowire,” Butts explains. “He owned that car for a few years – he really liked the style of it and was impressed by the car overall, so he reached out to us about doing a build that was specifically for him.” The idea was to create a fastback Mustang that would able to seriously perform, but it also had to remain very streetable and not deviate too far from the car’s original iconic look. Butts says that Detroit Speed’s own ’66 Mustang test car had served as Tawil’s inspiration for the build, but after an on-track incident, the shop car was on an indefinite hiatus. “We tore it up pretty badly at an autocross, but Chris really liked that car. So he basically purchased it as a parts car, and we built him a new version starting with a different bare shell. It still has a lot of similar characteristics to the shop car, but it’s refined to a much higher degree.” Tawil explained that he didn’t want to go overboard on the exterior mods, so Detroit Speed took a calculated approach to the aesthetic, applying subtle fender flares, flush-mounted the glass, and tucked in the bumpers to tidy things up. As you’d expect, Detroit Speed’s Aluma-Frame front suspension system replaces the stock components and a DSE Quadralink system is installed in the back, and DSE subframe connectors have also been installed to improve the Mustang’s structural rigidity. The fastback’s hunkered down stance comes courtesy of JRI double-adjustable coilovers and DSE mini tubs, the latter of which make room for the wide Forgeline three-piece wheels. Baer brakes with six-piston calipers and 14-inch discs are installed at all four corners to provide modern stopping power. Under the hood is a 5.0-liter Coyote V8 built by Roush Yates Engines. Outfitted with custom ground cams, a GT350 intake manifold, a Holley Dominator EFI system, DSE stainless Coyote swap headers, and a custom three-inch exhaust system with Hooker VR304 mufflers, the naturally aspirated mill puts out a healthy 530 horsepower at the wheels. The power is channeled through a Bowler T-56 Magnum gearbox to a Dynotech driveshaft with a billet Sonnax yoke, and it makes its way to the pavement through a Gear FX Ford 9-inch rear end with a TrueTrac 31-spline differential and a 4.56 ring and pinion. DSE’s C6-style full floater hubs and axles are also equipped to handle the additional grunt. As with the exterior, a number of subtle tweaks have been applied to the Mustang’s cabin to refine its look rather than reinventing it. “The whole interior is custom, but it also looks like it could have been there from the factory,” says Butts. “It’s got Cobra front seats that have been upholstered in the same stitch and insert pattern as the original Mustang seats, and the door panels also have a factory appearance to them, but they’ve been reshaped to better integrate the arm rests and give them a sleeker appearance overall.” The car also retains its factory folding rear seat, which has been narrowed to accommodate the mini tubs. Mark Mcdonald and Josh Smith handled the fabrication work on the Mustang, while Michael Neighbors and Austin Moore wrapped up the bodywork before laying down the PPG Wimbledon White paint. Jason Eads completed the electrical and tuning work on the car, incorporating items like the hand-made headlight bezels with integrated turn signals and the custom LED taillights with billet bezels seamlessly, among other details that require a trained eye to pick out. Built by: Detroit Speed Inc. 185 McKenzie Rd. Mooresville, NC 28115 www.detroitspeed.com [email protected] 704.662.3272   / detroitspeedengineering     / detroitspeed     / detroitspeedinc   Please visit and Subscribe to Detroit Speed YouTube channel:    / @detroitspeed   ----------------------------------------------------- This video purpose is to tell world about amazing car build project and to inspire ever growing car builder community around the world. So if you're inspired in building your own car and want to learn more about how to do it in best way, don't hesitate and read build source page so you can learn something new and if something is not clear you can always ask builder some questions about the build.

Comments
  • 1965 Buick Riviera GS LSX 468 Custom Modern Day Hot Rod Build Project 10 месяцев назад
    1965 Buick Riviera GS LSX 468 Custom Modern Day Hot Rod Build Project
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • 1954 Chevrolet Bel Air Supercharged LSA Pro-Touring Build Project 3 года назад
    1954 Chevrolet Bel Air Supercharged LSA Pro-Touring Build Project
    Опубликовано: 3 года назад
  • Restoring a 1970 Mustang Boss 302 reacquired after 36 years! 3 года назад
    Restoring a 1970 Mustang Boss 302 reacquired after 36 years!
    Опубликовано: 3 года назад
  • THIS Fighter Pilot Built His DREAM Ford MUSTANG! [4K] 3 месяца назад
    THIS Fighter Pilot Built His DREAM Ford MUSTANG! [4K]
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Теперь это моя машина! 6 лет в сыром гараже! Мерседес W210. 20 часов назад
    Теперь это моя машина! 6 лет в сыром гараже! Мерседес W210.
    Опубликовано: 20 часов назад
  • ИТОГИ ВСТРЕЧИ: ПУТИН ТОКАЕВ | НИКОЛАЙ ПЛАТОШКИН 12 часов назад
    ИТОГИ ВСТРЕЧИ: ПУТИН ТОКАЕВ | НИКОЛАЙ ПЛАТОШКИН
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Restoring An Abandoned 1967 Ford Mustang To Perfection! 1 год назад
    Restoring An Abandoned 1967 Ford Mustang To Perfection!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Россию ждет судьба СССР. Рост цен больше сдерживать не будут. Беседа с Игорем Липсицем 11 часов назад
    Россию ждет судьба СССР. Рост цен больше сдерживать не будут. Беседа с Игорем Липсицем
    Опубликовано: 11 часов назад
  • 1940 Ford Deluxe Coupe 383 V8 Restoration Project 10 месяцев назад
    1940 Ford Deluxe Coupe 383 V8 Restoration Project
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Москва резко сменила тон / Кремль просит пощады у США 13 часов назад
    Москва резко сменила тон / Кремль просит пощады у США
    Опубликовано: 13 часов назад
  • 1967 Ford Mustang 545 ci 700 HP Stroker Tremec T56 Build Project 3 года назад
    1967 Ford Mustang 545 ci 700 HP Stroker Tremec T56 Build Project
    Опубликовано: 3 года назад
  • Украина Вышла Из Переговоров❌Гуляйполе Отрезано🚫 Мирноград: Считанные Дни🏴 Военные Сводки 13.11.2025 11 часов назад
    Украина Вышла Из Переговоров❌Гуляйполе Отрезано🚫 Мирноград: Считанные Дни🏴 Военные Сводки 13.11.2025
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Переделка Mustang Coupe 2 Fastback 1967 года — сварка вместе (EP.5) 2 месяца назад
    Переделка Mustang Coupe 2 Fastback 1967 года — сварка вместе (EP.5)
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 1965 Ford Mustang Fastback 408ci Windsor Stroker C4 Restoration Project 4 года назад
    1965 Ford Mustang Fastback 408ci Windsor Stroker C4 Restoration Project
    Опубликовано: 4 года назад
  • 1956 Chevrolet Bel Air LS3 Pro Touring Build Project 7 лет назад
    1956 Chevrolet Bel Air LS3 Pro Touring Build Project
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Cowl Repair START to FINISH - 1967 Mustang Fastback Shelby GT500 - Replica Tribute Project Build 5 лет назад
    Cowl Repair START to FINISH - 1967 Mustang Fastback Shelby GT500 - Replica Tribute Project Build
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Picture Perfect: Re-assembling The '68 Mustang Fastback Track Car - Horsepower S13, E19 4 года назад
    Picture Perfect: Re-assembling The '68 Mustang Fastback Track Car - Horsepower S13, E19
    Опубликовано: 4 года назад
  • Коп по войне. Гельмут Вайссвальд. Фильм 481. 11 дней назад
    Коп по войне. Гельмут Вайссвальд. Фильм 481.
    Опубликовано: 11 дней назад
  • FULL REBUILD: Muscle Car Rescued From Collapsing Barn | Amazing Transformation! | Turnin Rust 2 года назад
    FULL REBUILD: Muscle Car Rescued From Collapsing Barn | Amazing Transformation! | Turnin Rust
    Опубликовано: 2 года назад
  • Украине нечем остановить прорыв ВС РФ на ЮГЕ! Опасность деблокады ВСУ на СЕВЕРЕ! 13 ноября 2025 13 часов назад
    Украине нечем остановить прорыв ВС РФ на ЮГЕ! Опасность деблокады ВСУ на СЕВЕРЕ! 13 ноября 2025
    Опубликовано: 13 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5