• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand скачать в хорошем качестве

How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Dirtea Scaled Into The UK’s Largest Mushroom Brand

“The team that takes you to £10M isn’t always the team that takes you to £50M.” Jessica Salmanpour helped Dirtea become the UK’s leading mushroom tea brand by combining brand storytelling, operational clarity and a clear mission to educate. In this episode, she breaks down the real structure behind sustainable DTC growth. From founder dynamics to scaling team operations and rethinking product marketing. 💡 What you’ll learn: – How brand and product strategy can double as customer education – Why team restructuring is critical at key growth points – The mindset shift from operations to CEO leadership 🕒 Timestamps: 00:00 - 01:50 Introduction to Dirty's Success 01:50 - 03:02 Core Values Driving Growth 03:02 - 04:22 Personal Journey into Mushrooms 04:22 - 05:59 Customer Impact Stories 05:59 - 07:58 Importance of Product Integrity 07:58 - 09:44 Social Media's Role in Education 09:44 - 11:01 Navigating Competition in the Market 11:01 - 12:40 Challenges of Scaling the Business 12:40 - 14:05 Building Strong Supplier Relationships 14:05 - 15:25 Future Plans for Expansion

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5