• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks скачать в хорошем качестве

🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



🔍 Time Spy Revisited: Unpacking 3DMark's Early DX12 Benchmarks

In this video, we explore the advanced technology behind 3DMark's benchmarks: the Time Spy DX12 demo from 2016, the DX12 Night Raid benchmark for integrated graphics from 2018, and the CPU Profile benchmark from 2021. We'll dive into the scaling capabilities of the CPU benchmark, designed to handle the latest multi-core CPUs from 2017 onwards, and uncover references these benchmarks make to previous versions. Join us as we examine how these tools pushed the boundaries of gaming hardware of the time. My previous video on 3DMarks latest benchmark, Steel Nomad:    • Steel Nomad: Forging Nostalgia with 3DMark...   Info on Time Spy: 🔗 https://support.benchmarks.ul.com/sup... Info on Night Raid: 🔗 https://support.benchmarks.ul.com/sup... Info on the CPU Profile test: 🔗 https://support.benchmarks.ul.com/sup... Info on LOD: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/Level_o...) Info on the A-Buffer: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/A-buffer Info on CPU x86 extensions: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/SSSE3 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/Advance... Info on Umbra tech: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/Umbra_(...) Info on DescriptorHeap: 🔗 https://github.com/microsoft/DirectXT... Info on Adaptive Transparency: 🔗 https://www.intel.com/content/dam/dev... Paper on Weighted Blended Order-Independent Transparency: 🔗 https://jcgt.org/published/0002/02/09/ Info on Boids: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/Boids My own Artifical Life project: https://www.hackster.io/314reactor/ar... Portal Reloaded: 🔗 https://store.steampowered.com/app/12... Info on DirectSR: 🔗 https://devblogs.microsoft.com/direct... Digital Foundry's video on Frame Gen for consoles:    • A Frame-Rate Free Lunch? FSR3 Frame Genera...   Articles from UL (Futuremark): 🔗 https://benchmarks.ul.com/news/3dmark... 🔗 https://support.benchmarks.ul.com/sup... Analysis articles on the API overhead test: 🔗 https://www.anandtech.com/show/9112/e... 🔗 https://www.guru3d.com/story/quick-te... 🔗 https://www.techpowerup.com/276037/ul... 3DMark Legacy Benchmarks: 🔗 https://benchmarks.ul.com/legacy-benc... 3DMark History: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/3DMark Info on Tessellation:    • Interactive Graphics 18 - Tessellation Sha...   🔗 https://developer.nvidia.com/content/... 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/Tessell...) 🔗 https://computergraphics.stackexchang... 🔗 https://www.khronos.org/opengl/wiki/T... 🔗 https://learnopengl.com/Guest-Article... Further info on Tessellation and Domain + Hull shaders: 🔗 https://developer.download.nvidia.com... 🔗 https://www.reedbeta.com/blog/tess-qu... 🔗 https://gamedev.stackexchange.com/que... 🔗 https://learn.microsoft.com/en-us/win... 🔗 https://learn.microsoft.com/en-us/win... Info on DirectX11: 🔗 https://developer.nvidia.com/content/... 🔗 https://d29g4g2dyqv443.cloudfront.net... History of DirectX: 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/DirectX Info on Deferred Shading: 🔗 https://learnopengl.com/Advanced-Ligh... 🔗 https://docs.nvidia.com/gameworks/con... FFT Bloom details: 🔗 https://docs.unrealengine.com/4.26/en... 🔗 https://en.wikipedia.org/wiki/Fast_Fo... My Gaming Rig: 🖥️ CPU: AMD Ryzen 7700X 🌀 Cooler: Noctua NH-U12A 🔥 RAM: Kingston FURY Beast 32GB DDR5 📀 SSD1: WD Black SN770 2TB 📀 SSD2: Crucial P2 2TB 🔌 Motherboard: Gigabyte X670 AORUS ELITE AX 🎮 GPU: NVIDIA RTX 4090 24GB VRAM ⚡ PSU: ASUS ROG STRIX 1000W 80 Plus Gold 🌌 Case: Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition 👍 If you enjoy this video, please hit the like button, subscribe for more content, and ring the bell for notifications on my latest uploads. Your support means a lot! #3DMark #TimeSpy #DirectX12 #RTX4090 #GamingBenchmark

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5