• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service скачать в хорошем качестве

How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Build an Organizational Culture of Exceptional Service

http://www.RonKaufman.com/subscribe Your service culture (and your organization’s success) depends on you. As the leader of your organization, you are responsible for making service a top priority. You must declare it, and you must mean it.​ That is because your team members look to you to understand where your organization’s priorities lie. And then they will act accordingly. If it’s money, they will focus on getting more money. If it’s higher scores, they will focus their energies on higher scores. Even at the cost of customer service. ​ But when you declare service to be a top priority, you put a stake in the ground. You indicate to everyone – your team, your industry, and your customers – that your organization will drive continuous service improvement. ​ ​The beauty is, your other priorities follow from your service improvements. As you build a shining service culture, your organization will naturally start to achieve other key goals: more revenue, higher service scores, repeat customers, and an improved market position. ​ #customerservice #customerexperience #customer #businessgrowth #businessideas Ron Kaufman is an expert in Leadership Training, developing Customer Experience, and Customer Service Culture. He is also a renowned Keynote Speaker and New York Times Bestselling Author for the book “UPLIFTING SERVICE". Ron and his team deliver powerful insights and global best practices, enabling organizations to gain a sustainable competitive advantage through service excellence. The methodology developed by Ron over decades includes a proven architecture of service principles, leadership rules, and internal service culture that apply across all industries and cultures. For decades Ron has been leading a business consultancy that helps companies on every continent build a positive culture of uplifting service to deliver real business results. He focuses on creating productive, uplifting service experiences to inspire your customers, energize your team, and transform your service game. Notably, Ron has uplifted teams at Google, Harvard Business School, Singapore Airlines, Changi Airport, General Motors, Johnson & Johnson, Coca-Cola, Marina Bay Sands, LUX* Resorts, Microsoft, PWC, FedEx, BMW, Adecco, American Express, JP Morgan, and more. If you enjoyed this video you may want to watch Ron in action again here:    / ronkaufman   Stay in touch with Ron on social media! Facebook Page:   / ronkaufmanup.  . LinkedIn:   / ronkaufman   Twitter:   / ronkaufman​  

Comments
  • How the Six Levels of Service Framework Helps Elevate Your Customer Experience 4 месяца назад
    How the Six Levels of Service Framework Helps Elevate Your Customer Experience
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • How Smart Organizations Leverage Evolving Service Expectations​​ 4 месяца назад
    How Smart Organizations Leverage Evolving Service Expectations​​
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 1 месяц назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Дорожная карта трансформации культуры обслуживания 4 недели назад
    Дорожная карта трансформации культуры обслуживания
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Why Your Team Needs Training AND Education? 4 месяца назад
    Why Your Team Needs Training AND Education?
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Что такое стратегия? Пойми и добьешься чего угодно в жизни! 1 год назад
    Что такое стратегия? Пойми и добьешься чего угодно в жизни!
    Опубликовано: 1 год назад
  • How to Become an Exceptional Business Leader​ 5 месяцев назад
    How to Become an Exceptional Business Leader​
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Говори уверенно: техника лидера за 8 минут 3 месяца назад
    Говори уверенно: техника лидера за 8 минут
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • When Digital Solutions Help Your Business (and When They Hurt It) 4 месяца назад
    When Digital Solutions Help Your Business (and When They Hurt It)
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • The Future of Service Lies in Authentic Care 5 месяцев назад
    The Future of Service Lies in Authentic Care
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Turn Service Failures Into Lasting Success 5 месяцев назад
    Turn Service Failures Into Lasting Success
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Create Alignment and Accelerate Team Performance 5 месяцев назад
    Create Alignment and Accelerate Team Performance
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Куда ткнуть пальцем чтобы защититься? 3 года назад
    Куда ткнуть пальцем чтобы защититься?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Уоррен Баффет: Если вам 50–60 лет, посмотрите это | Уроки жизни миллиардера в 94 3 часа назад
    Уоррен Баффет: Если вам 50–60 лет, посмотрите это | Уроки жизни миллиардера в 94
    Опубликовано: 3 часа назад
  • How to Change an Organizational Culture to Drive Better Performance 4 месяца назад
    How to Change an Organizational Culture to Drive Better Performance
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Эти 8 Фраз выдают Глупца за секунду! Вы слышите эти фразы каждый день! Еврейская мудрость 2 недели назад
    Эти 8 Фраз выдают Глупца за секунду! Вы слышите эти фразы каждый день! Еврейская мудрость
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Как за 3 года заработать $1,5 млрд? Секреты самого горячего русского стартапа 7 лет назад
    Как за 3 года заработать $1,5 млрд? Секреты самого горячего русского стартапа
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Подкаст о важном: искусство нетворкинга. Андрей Безруков и Сергей Иванов 1 год назад
    Подкаст о важном: искусство нетворкинга. Андрей Безруков и Сергей Иванов
    Опубликовано: 1 год назад
  • Why Leaders Must Develop an Excellence Mindset 5 месяцев назад
    Why Leaders Must Develop an Excellence Mindset
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Как распознать ложь - рассказывает агент ФБР 5 лет назад
    Как распознать ложь - рассказывает агент ФБР
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5