• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them! скачать в хорошем качестве

RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them! 1 year ago

Godot tutorial

RTS in godot

How to make an rts

Godot

Godot 4 Tutorial

Godot 4

rts unit

3d rts

Physics in godot 4

godo physics optmization

rts optmization

godot optmization

Stop nav agents

why you shouldn't use physics in a rts

no physics

rts without physics

navigation without nav agents

simpler mechanics

making a faster rts

more units for an rts

how to improve perfomance of an rts

rts overhaul

area3D issues

jolt

jolt physics engine

godot jolt

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



RTS Without Physics Collisions or Navigation Agents - How to do it in Godot 4 : Stop using them!

When you are making an RTS you need perfomance, our project at the beginning used a physics approach to making the units move easier, that with the addition of collision avoidance of navigation agents looked really interesting as a first setup to start building an RTS. As the project started to finish the most critical areas, some issues started to accumulate, precisely the fps drops with 200 units, meaning not that great, upon close inspection turns out our physics based approach is really nice, but the cost of running units with physic collisions ins't worth it if you are trying to make an RTS, where a single unit needs to interact with many different things at once, However if you removed all physics nodes, how are you going to detect collisions? On this video I am going over the main changes and updates to the project, if you are following the series this is a must to watch, Our current system is awesome for a third person or fps game, not that great for an RTS, this is about to change now, as always if you have any questions, please let me know by posting down below in the comments, like the video and subscribe,

Comments
  • New & Faster RTS Navigation System for Godot : Using The Navigation Server - Tutorial 1 year ago
    New & Faster RTS Navigation System for Godot : Using The Navigation Server - Tutorial
    Опубликовано: 1 year ago
    6980
  • I Optimised My Game Engine Up To 12000 FPS 1 year ago
    I Optimised My Game Engine Up To 12000 FPS
    Опубликовано: 1 year ago
    956878
  • Using Dialogue Manager in Godot 4 4 months ago
    Using Dialogue Manager in Godot 4
    Опубликовано: 4 months ago
    19165
  • Interact With Objects in Godot 4 | Let's Godot 1 year ago
    Interact With Objects in Godot 4 | Let's Godot
    Опубликовано: 1 year ago
    86536
  • ЛАБУБУ и заговор китайских маркетологов 5 days ago
    ЛАБУБУ и заговор китайских маркетологов
    Опубликовано: 5 days ago
    1431715
  • I Made Interactive Snow in Godot 4 months ago
    I Made Interactive Snow in Godot
    Опубликовано: 4 months ago
    60488
  • Северная Корея - о чем врут и блогеры, и пропаганда! Реальная жизнь, Часть ПЕРВАЯ! @staspognali 3 days ago
    Северная Корея - о чем врут и блогеры, и пропаганда! Реальная жизнь, Часть ПЕРВАЯ! @staspognali
    Опубликовано: 3 days ago
    768205
  • Ядерная война: сценарий. Как технически произойдет апокалипсис 5 days ago
    Ядерная война: сценарий. Как технически произойдет апокалипсис
    Опубликовано: 5 days ago
    1633314
  • How to Make a Real-Time Strategy RTS game! (High Level Overview feat. They Are Billions) 1 year ago
    How to Make a Real-Time Strategy RTS game! (High Level Overview feat. They Are Billions)
    Опубликовано: 1 year ago
    34436
  • 3 DEVS Make a Real-time strategy game in UNITY, UNREAL & GODOT! 1 year ago
    3 DEVS Make a Real-time strategy game in UNITY, UNREAL & GODOT!
    Опубликовано: 1 year ago
    204062

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5