• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact. скачать в хорошем качестве

Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact. 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact.
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Low visibility CAT II automatic landing runway 17 Oporto (OPO LPPR) and extreme late visual contact.

This is one of the few automatic landings I made in where we just saw enough to continue the automatic landing. Between the difference between approaching minimums and minimums is just 100ft! When no visual que is seen, a GoAround is needed. We knew the conditions were not optimal. Fog was reported in our weather information. Prior departure we received a CTOT (an airport slot) of 1 hour after the original departure time! This was due to the low visibility at Oporto. We both didn't expect it to be so close to the minimums to see anything. This is what we train for in the simulator but rarely see in real live. We both enjoyed this approach! Music: Plural (Instrumental Version) - Lu-Ni Twisted Metal - Jon Björk 00:00 Intro MightyMKL productions. 00:11 Beginning flight above FL100. 00:45 Flight 90P Oporto 02:37 Cleared to 4000ft and cleared ILS CAT II runway 17 04:57 Flaps 1 selection 05:40 Contacting Oporto Tower. 08:03 Receiving Landing clearance. 09:14 1000ft RA 10:06 500ft RA (entering mist/fog) 12:08 Receiving taxi clearance to stand S35 15:36 Shutdown Checklist. The music used in this episode is from Epidemic Sound. Want to use royalty free music for your films/projects, use next link: https://www.epidemicsound.com/referra... Interested in most of my music used in a playlist? https://open.spotify.com/playlist/0Oz... All ATC and conversations are from this flight. Enjoy the view and movie! Greetings, MightyMKL (Don't forget to subscribe & like!) Twitter & Instagram @mightymkl   / mightymkl     / mightymkl   The music used in this episode is from Epidemic Sound. Want to use royalty free music for your films/projects, use next link: https://www.epidemicsound.com/referra...

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5