• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1) скачать в хорошем качестве

Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1) 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 1)

If you own and older Ford EEC-IV system, which spans from around 1984 -1995 with a TFI distributor ignition system, you will definitely want to follow this saga. Even if you do not own a car with this system, the procedures used and explained throughout this case study can be applied to ALL ignition systems where coil control is being lost. Here are links to another great case study/class, on an EEC-IV system with a faulty distributor pick-up. This is the video I pulled the images from and used in this mustang video. This is a good comparison video for what we are dealing with on the Mustang. These two videos are hosted on SD Premium on my website. Sign up for the 14 day free trail and watch these two videos! If you cancel your subscription anytime before the 14 days are up, you will not be charged the $11 for the next month AND you will get the remainder of the 14 days to check everything else out. There are close you 500 videos now including hundreds of lectures recorded from my classes at RTC https://www.scannerdanner.com/scanner... https://www.scannerdanner.com/scanner... 2:35 - history and symptoms 4:17 - coil primary current waveform "coil control" 6:21 - description and operation and testing of the PIP signal (distributor pick-up) 13:21 - PIP signal with SPOUT unplugged 14:36 - the proper way to connect multiple grounds to your Snap-on scope 14:50 - battery voltage tests for a bad alternator diode 15:30 - a lesson on when to use AC coupling on a lab scope 20:42 - discussion of the PIP "clipping" and concern of a bad pick-up 23:35 - questioning the ignition coil and wiring between coil and module and testing the circuit to confirm 27:23 - chapter 3 playlist on premium https://www.scannerdanner.com/scanner... 29:15 - module pin inspection 30:15 - power and ground checks for the ignition module 34:40 - looking at PIP signal again, focused on the clipping, pretty sure at this point the pick-up is bad 39:25 - after walking away and looking at another car, we come back with some new thoughts 40:00 - PIP signal with SPOUT and Alternator unplugged and plugged in comparisons 46:00 - I am no longer sure of the pick-up 48:56 - discussion with Danner on where we are (module or pickup?) 53:51 - after discussion with my brother, we decide to check the pick-up signal directly 54:45 - last EEC IV video we did where the ICM did NOT need a ground    • Ford EEC-IV No Spark Diagnostics   59:00 - the feed to the pick-up I mentioned doesn't look good. It is fine, the coil current ramps are causing a voltage drop because it is a shared circuit. 1:01:22 - why it wouldn't start with my jumper wire not grounded properly 1:04:07 - why I love working with my son Caleb! ScannerDanner Tools: https://www.scannerdanner.com/tools.html https://www.amazon.com/shop/scannerda... For more information on this topic, I have written a “field manual” called Engine Performance Diagnostics which is available at www.scannerdanner.com as an eBook or paper book. Want even more diagnostic training? Whether you are a DIY trying to fix your own car, someone looking to become an auto technician, or a current auto technician that wants to get more into diagnostics, subscribe to ScannerDanner Premium https://www.scannerdanner.com/join-sc... There is a 14 day free trial. On ScannerDanner Premium I will bring you right into my classroom at Rosedale Technical College. You will find page for page lectures taken right from my book as well as exclusive classroom type case studies. What is so special about these classroom case studies? I pull live problem vehicles directly into my classroom and we troubleshoot them in real time, using and applying the theory and testing procedures we learn during the classroom lectures. There is no better on-line training of how to troubleshoot automotive electrical and electronics systems anywhere! Disclaimer: Due to factors beyond the control of ScannerDanner LLC, it cannot guarantee against unauthorized modifications of this information, or improper use of this information. ScannerDanner LLC assumes no liability for property damage or injury incurred as a result of any of the information contained in this video.

Comments
  • Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 2) 3 года назад
    Getting My A$$ Kicked By an 86 Mustang (Part 2)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Intermittent Low Power/Lean Conditions [2006 Ford F150 Electronic Returnless Fuel System] 1 год назад
    Intermittent Low Power/Lean Conditions [2006 Ford F150 Electronic Returnless Fuel System]
    Опубликовано: 1 год назад
  • Toyota Camry - Intermittent No Start, Backfiring, Runs Good When it Starts [Part 1] 11 месяцев назад
    Toyota Camry - Intermittent No Start, Backfiring, Runs Good When it Starts [Part 1]
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • GDI Misfire «Возвращение». Что мы упустили? 3 года назад
    GDI Misfire «Возвращение». Что мы упустили?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Зачем подключать конденсатор параллельно диоду? Вот почему! 8 дней назад
    Зачем подключать конденсатор параллельно диоду? Вот почему!
    Опубликовано: 8 дней назад
  • RESTORING AN ABANDONED OBS FORD 7.3 F250 | PT5 1 день назад
    RESTORING AN ABANDONED OBS FORD 7.3 F250 | PT5
    Опубликовано: 1 день назад
  • 2007 Honda Accord Wideband O2 (Air Fuel Ratio Sensor) Testing 4 года назад
    2007 Honda Accord Wideband O2 (Air Fuel Ratio Sensor) Testing
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2014 Malibu Stalling/Misfire/Idle Lean Condition/Cat Codes/Billing For Diagnostic Time 3 года назад
    2014 Malibu Stalling/Misfire/Idle Lean Condition/Cat Codes/Billing For Diagnostic Time
    Опубликовано: 3 года назад
  • Сбербанк сломался: массовые сбои. Россияне выносят деньги из банков. ВВП не растет | Липсиц | ВОЗДУХ 11 часов назад
    Сбербанк сломался: массовые сбои. Россияне выносят деньги из банков. ВВП не растет | Липсиц | ВОЗДУХ
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Нефть уже по $36... НАЕМНИКАМ ЧЕМ БУДЕМ ПЛАТИТЬ, ГУЛЬДЕНАМИ?! 7 часов назад
    Нефть уже по $36... НАЕМНИКАМ ЧЕМ БУДЕМ ПЛАТИТЬ, ГУЛЬДЕНАМИ?!
    Опубликовано: 7 часов назад
  • Темпы Наступления Кратно Увеличились📈 Оборона Двуреченского Пала🚨 Военные Сводки 17.11.2025 8 часов назад
    Темпы Наступления Кратно Увеличились📈 Оборона Двуреченского Пала🚨 Военные Сводки 17.11.2025
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Обнаружены РЕДКИЕ заброшенные автомобили 😲 Плюс: ремонт повреждений, полученных от погрузчика, на... 3 дня назад
    Обнаружены РЕДКИЕ заброшенные автомобили 😲 Плюс: ремонт повреждений, полученных от погрузчика, на...
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 2006 Hummer H3 Reduced Power Mode Troubleshooting (TAC/ETC Faults) 6 лет назад
    2006 Hummer H3 Reduced Power Mode Troubleshooting (TAC/ETC Faults)
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Зеленский летит в пропасть 7 часов назад
    Зеленский летит в пропасть
    Опубликовано: 7 часов назад
  • Забытый Plymouth Deluxe 40 года выпуска! Припаркован 65 лет назад! Спасение, часть 2 3 часа назад
    Забытый Plymouth Deluxe 40 года выпуска! Припаркован 65 лет назад! Спасение, часть 2
    Опубликовано: 3 часа назад
  • Troubleshooting An Intermittent Idle Only Misfire (Dodge Durango) Part 1 4 года назад
    Troubleshooting An Intermittent Idle Only Misfire (Dodge Durango) Part 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • ГАЛЛЯМОВ: 10 часов назад
    ГАЛЛЯМОВ: "Инсайдеры говорят, что в Кремле пьют за это". Когда Путин может (не)напасть на Европу
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Mercedes-Benz E500 Не заводится, нет связи с PCM 8 лет назад
    Mercedes-Benz E500 Не заводится, нет связи с PCM
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Липсиц: ГОТОВЬТЕСЬ К СТРАШНОМУ! БЮДЖЕТ РУХНУЛ: ЦБ НАПЕЧАТАЛ 3 ТРЛН! В КРЕМЛЕ БОЯТСЯ ДЕФОЛТА И КРАХА 13 часов назад
    Липсиц: ГОТОВЬТЕСЬ К СТРАШНОМУ! БЮДЖЕТ РУХНУЛ: ЦБ НАПЕЧАТАЛ 3 ТРЛН! В КРЕМЛЕ БОЯТСЯ ДЕФОЛТА И КРАХА
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Honda B-CAN Network Diagnostics (single wire design) 4 года назад
    Honda B-CAN Network Diagnostics (single wire design)
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5