У нас вы можете посмотреть бесплатно HOW TO GRAB OBJECT IN C++ VR | UE5 | BETTER VR TEMPLATE | PART 5 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Today we are going to use a combination of C++ and Blueprints to make grabbing in C++ possible. We are going to use interfaces and proper class structures to do it. Questions? Join Discord Community! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- ► Patreon: / membership ► Discord community: / discord ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Timecodes: 0:00 - Intro 0:17 - Fixing Code 0:35 - Explaining Class Model 1:55 - Creating VRActor 5:19 - Creating VRGrabbableActor 6:19 - Adding Grabbable Collision Channel 7:38 - Adding Grabbable Region to VRGrabbableActor 11:05 - Role Of Interface 12:02 - Creating InteractInterface 14:19 - Explaining What Interface Does For Our Case 15:55 - Adding Interface to VRGrabbableActor 16:49 - OnGrab Event 21:27 - OnRelease Event 22:12 - Quick Fix To Enum 22:34 - Compiling, Tweaking, Insuring Right Collision 23:58 - Grabbing In VRHand 28:38 - Releasing In VRHand 29:10 - Why It Works 29:27 - Showing Details Pannel On VR GrabbableActor 29:58 - Adding Blueprint Grab, Release To Hands 30:39 - Testing