• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To: Make Social Value core to your brand скачать в хорошем качестве

How To: Make Social Value core to your brand 3 дня назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To: Make Social Value core to your brand
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To: Make Social Value core to your brand в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To: Make Social Value core to your brand или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To: Make Social Value core to your brand в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To: Make Social Value core to your brand

This session explored the importance of integrating social value into business strategies and how it can lead to positive commercial outcomes while benefiting communities. Panel (Chair) Gabriela Palma Ho, Senior Solutions Consultant, Social Value Portal Lawrence Hutter, Chairman, The Brand Experience Group Chris Baker, Founder, Serious Tissues The challenge The discussion focused on quantifying the link between Social Value initiatives and commercial outcomes, as well as practical steps for embedding Social Value into a company’s brand ethos. Key themes and insights Social Value should be seen as a competitive imperative, not merely a compliance requirement. Highlighting authentic brand narratives that focus on societal impact can strengthen consumer engagement. Different frameworks exist for measuring Social Value, but they should complement qualitative storytelling to provide a holistic view of impact. Partnerships with suppliers and local communities are essential for creating meaningful Social Value. “Delivering Social Value and impact is a competitive imperative. It's not a phase. It's not a trend. It's going to keep growing and requirements and expectations from stakeholders are only going to get more stringent.” Gabriela Palma Ho, Senior Solutions Consultant, Social Value Portal Next steps from the experts Use real-world examples and case studies to influence senior leaders about the necessity of Social Value. Encourage open dialogue about Social Value within organisations, promoting a culture that appreciates its importance. Implement clear metrics for both qualitative and quantitative assessments of Social Value, ensuring that both storytelling and data are utilised in reporting. Avoid "social washing" by being transparent about impacts and contributions and genuinely engaging with communities.

Comments
  • Mission Critical: Keeping Social Value REAL 3 дня назад
    Mission Critical: Keeping Social Value REAL
    Опубликовано: 3 дня назад
  • How to: Inspire 1 million young people Not in Employment, Education, or Training 3 дня назад
    How to: Inspire 1 million young people Not in Employment, Education, or Training
    Опубликовано: 3 дня назад
  • AI-ready marketing: The next shift in digital marketing strategy 7 месяцев назад
    AI-ready marketing: The next shift in digital marketing strategy
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Размышления о революции Brexit: лекция Маккензи-Стюарта 2025–2026 гг. 1 месяц назад
    Размышления о революции Brexit: лекция Маккензи-Стюарта 2025–2026 гг.
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Value vs Impact: How different methodologies compare 7 дней назад
    Value vs Impact: How different methodologies compare
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Современные идеи искусственного интеллекта: Дженсен Хуан, Джеффри Хинтон, Ян Лекун и видение буду... 1 месяц назад
    Современные идеи искусственного интеллекта: Дженсен Хуан, Джеффри Хинтон, Ян Лекун и видение буду...
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • How To: Promote place-based Social Value 3 дня назад
    How To: Promote place-based Social Value
    Опубликовано: 3 дня назад
  • André Pienaar: Sibanye Stillwater, future of nuclear energy, space investments, and cybersecurity 1 год назад
    André Pienaar: Sibanye Stillwater, future of nuclear energy, space investments, and cybersecurity
    Опубликовано: 1 год назад
  • Capitalism and its critics | LSE Event Трансляция закончилась 6 месяцев назад
    Capitalism and its critics | LSE Event
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 месяцев назад
  • Visions for the future with Daron Acemoglu | LSE Festival Трансляция закончилась 6 месяцев назад
    Visions for the future with Daron Acemoglu | LSE Festival
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 месяцев назад
  • Regulation, reporting, and the value question: ESG in a shifting landscape 2 месяца назад
    Regulation, reporting, and the value question: ESG in a shifting landscape
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Masterclass: How can better D&I policies build better businesses? 3 дня назад
    Masterclass: How can better D&I policies build better businesses?
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Scott Bessent: Fixing the Fed, Tariffs for National Security, Solving Affordability in 2026 3 дня назад
    Scott Bessent: Fixing the Fed, Tariffs for National Security, Solving Affordability in 2026
    Опубликовано: 3 дня назад
  • How To: Partner with VCFSEs to unlock more Social Value 3 дня назад
    How To: Partner with VCFSEs to unlock more Social Value
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Why we're getting poorer | LSE Event Трансляция закончилась 2 месяца назад
    Why we're getting poorer | LSE Event
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 месяца назад
  • Unlocking potential: Joining forces to reduce reoffending 3 дня назад
    Unlocking potential: Joining forces to reduce reoffending
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 5 Minute Ago: Why Canadians Are Skipping the US and Choosing Europe Instead | George Conway 1 день назад
    5 Minute Ago: Why Canadians Are Skipping the US and Choosing Europe Instead | George Conway
    Опубликовано: 1 день назад
  • Energy Storage, But Make It Complicated 2 дня назад
    Energy Storage, But Make It Complicated
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Child Safeguarding and Multiagency Working - Presented by Katie Higgins 2 года назад
    Child Safeguarding and Multiagency Working - Presented by Katie Higgins
    Опубликовано: 2 года назад
  • Dalio: Why Market Crises Keep Changing the Rules for Investors 5 дней назад
    Dalio: Why Market Crises Keep Changing the Rules for Investors
    Опубликовано: 5 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5