• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED] скачать в хорошем качестве

V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED] 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



V1 Takeoff Speed - [decision speed explained and common V1 MYTH BUSTED]

The V1 speed is the maximum Take off speed at which the pilot must have taken the first action to stop the Aircraft if he/she decides to reject the take-off. It is also the minimum speed at which, if an engine failure occurs, the Pilot can continue the take-off and reach the screen height above the take-off surface within the take-off distance. It is important to highlight that the first action to stop the aircraft (apply brakes, deploy thrust reversers and so on must be taken at the V1 speed. The decision to stop or continue the Take-off has to be taken before the actual V1. For example, if you have an engine failure at V1, you will start the rejected take-off maneuver after the decision speed because by the time you realize what happened you have passed the V1. So, if you take the first action to stop the aircraft after the V1 you may not have enough runway to stop the aircraft within the ASDA. The V1 is calculated for every take-off, and multiple factors affect the V1 such as Runway Slope, Runway contamination, Aircraft serviceability, weather, and so on. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- If you feel like supporting the PILOTCLIMB channel with a donation you can send a PayPal or a crypto transaction to the addresses below: PayPal address: https://www.paypal.me/PilotClimb BTC address: 3DMaWztGYufX9WH33hSVNouwVpMEBA6m1t ETH address: 0x486fcA0234e2950D2068d1171379F5Efb36B911A ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 👇To watch the video regarding the Critical Mach Number click the link below👇    • Critical Mach Number Explained - [Do You K...   👇To watch the video regarding the Holding Points click the link below👇    • Holding Point Explained, How Can You Avoid...   👇To watch the video about the ILS categories click the link below👇    • ILS Categories - [Learn How To Choose The ...   👇To watch the video about the Displaced Threshold click the link below👇    • Displaced Threshold Explained - [Deep Dive...   #PILOTCLIMB ============================================================== Disclaimer: THIS VIDEO IS FOR ENTERTAINMENT PURPOSES ONLY. NOT FOR REAL-LIFE OPERATIONS. PLEASE REFER TO THE OFFICIAL MANUAL AND DOCUMENTATION. ==============================================================

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5