• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive скачать в хорошем качестве

Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Red Porsche 911 GT3 - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive

2018 Porsche 911 GT3 - Drive, Interior and Exterior. Color: Guards Red. Driving performance 911 GT3 PDK Top speed: 318 km/h Acceleration: 0–60 mph 3.2 s 0–100 km/h 3.4 s 0–160 km/h 7.3 s 0–200 km/h 11.0 s Driving performance 911 GT3 manual transmission Top speed: 320 km/h Acceleration: 0–60 mph 3.8 s 0–100 km/h 3.9 s 0–160 km/h 7.6 s 0–200 km/h 11.4 s The Porsche 911 GT3 delivers motorsport-like performance, a systematic lightweight construction and an unfiltered driving experience. In the new generation of the radical 911, the connection between everyday driving and the racetrack is even more intense. At the heart of the latest enhancement beats a four-litre flat engine. The extremely high-revving naturally aspirated engine with 368 kW (500 hp) remains virtually unchanged from the thoroughbred 911 GT3 Cup racing car. The redesigned chassis with rear-axle steering and the systematic lightweight construction are specifically tuned to convert the engine power into superior driving dynamics. Developed on the same test track and manufactured on the same production line as the racing cars, Porsche’s motorsport technology has once again been incorporated into a road-approved sportscar. The majority of Porsche GT drivers also like to take their sportscars for a spin on the racetrack, which is where the new 911 GT3 really comes into its own thanks to its weight-to-power ratio of 3.88 kg/kW (2.86 kg/hp). With seven-speed double-clutch transmission (PDK) as standard, which has been specifically tuned for use in the GT, the two-seater weighs in at 1,430 kg with a full fuel tank and can accelerate from 0 to 100 km/h in 3.4 seconds. Its boasts a top speed of 318 km/h. For proponents of pure unadulterated driving, Porsche also offers the 911 GT3 with a six-speed sports manual gearbox. This allows the high-performance 911 to sprint from 0 to 100 km/h in 3.9 seconds and reach a top speed of 320 km/h. Fast on the corners, stable on the straights: Rigid chassis with rear-axle steering The chassis of the new 911 GT3 benefits from Porsche’s motor racing experience and its tuning has been reworked for even better driving dynamics. The new two-seater sits around 25 mm lower than the 911 Carrera S. In addition to the further refined basic design, the chassis also boasts superior handling characteristics, thanks in large part to the active rear-axle steering. Depending on the speed, it steers either in the opposite or the same direction as the front wheels, thereby improving the vehicle’s agility and stability. The dynamic engine mounts and the rear differential lock also boost the car’s driving dynamics. When it comes to its appearance, the 911 GT3 leaves little doubt as to its purpose. The dominant carbon rear wing emphasises the fact that the sportscar’s form is determined by aerodynamics. The lightweight front end and front spoiler have been optimised for an even better airflow. The aerodynamic enhancement is also evident on the lightweight rear end with exhaust air openings and on the new diffusor. Interior: Experience centre for exceptional driving dynamics The interior of the new high-performance sportscar is tailored to the 911 GT3 driving experience. The GT sports steering wheel with a diameter of 360 mm originates from the 918 Spyder. Both the driver and passenger experience the dynamics in Porsche Sports seats Plus with enhanced seat side bolsters and mechanical fore/aft adjustment. The seat height and backrests are adjusted electronically. As the 911 GT3 is traditionally a two-seater, the seat pans in the rear are covered. Porsche offers three additional seat variants for the 911 GT3: The adaptive Sports seats Plus boast electrical adjustment of all seat functions (18-way). The second option is sports bucket seats with folding backrest, integrated thorax airbag and manual fore/aft adjustment. And the third variant is full bucket seats made from light carbon fibre-reinforced plastic in carbon-weave finish. Porsche Track Precision app as standard In addition to Porsche Communication Management (PCM) including an online navigation module with real-time traffic information, the standard equipment also includes the Connect Plus module and the Track Precision app. The Track Precision app enables 911 GT3 drivers to display, record and analyse detailed driving data on their smartphone.

Comments
  • Почему Porsche провалились в Формуле -1! 3 года назад
    Почему Porsche провалились в Формуле -1!
    Опубликовано: 3 года назад
  • NEW Porsche 911 Production 2025 - This Is How DREAMS Are MADE 3 месяца назад
    NEW Porsche 911 Production 2025 - This Is How DREAMS Are MADE
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Невероятные авиационные моменты, снятые на камеру 7 месяцев назад
    Невероятные авиационные моменты, снятые на камеру
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • ШОКИРУЮЩЕЕ интервью пленного «МОНАХА». Из МОНАСТЫРЯ на ФРОНТ: «Я искал ТАМ СМЕРТЬ» | «Хочу жить» 5 дней назад
    ШОКИРУЮЩЕЕ интервью пленного «МОНАХА». Из МОНАСТЫРЯ на ФРОНТ: «Я искал ТАМ СМЕРТЬ» | «Хочу жить»
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Our new £110,000 supercars! | Porsche 911 GT3 vs Mercedes AMG GTR | Supercar Driver 2 года назад
    Our new £110,000 supercars! | Porsche 911 GT3 vs Mercedes AMG GTR | Supercar Driver
    Опубликовано: 2 года назад
  • Porsche 911 GT3 Lava Orange - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive 8 лет назад
    Porsche 911 GT3 Lava Orange - Awesome 500 hp Engine Sound and Track Drive
    Опубликовано: 8 лет назад
  • NÜRBURGRING CRASH & FAIL COMPILATION 2025 - Best of CRASHES, FAILS, BAD Driving & Mistakes 2025! 1 месяц назад
    NÜRBURGRING CRASH & FAIL COMPILATION 2025 - Best of CRASHES, FAILS, BAD Driving & Mistakes 2025!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как разогнались до 10.400км/ч? Обманули с рекордом на 500км.ч | Рекорды скорости на авто 2026 2 дня назад
    Как разогнались до 10.400км/ч? Обманули с рекордом на 500км.ч | Рекорды скорости на авто 2026
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Incredible Kevin Estre lap of the Nürburgring in the new Porsche 911 GT3 RS 7 лет назад
    Incredible Kevin Estre lap of the Nürburgring in the new Porsche 911 GT3 RS
    Опубликовано: 7 лет назад
  • What's inside Perfect F1 Engine? 🔥Legendary Honda V10 Full Teardown 1 месяц назад
    What's inside Perfect F1 Engine? 🔥Legendary Honda V10 Full Teardown
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Mazda 787B R26B! Величайший Ротор в Истории! 2 дня назад
    Mazda 787B R26B! Величайший Ротор в Истории!
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Porsche 991 GT3 - CRAZY Launch Controls & Accelerations ! 5 лет назад
    Porsche 991 GT3 - CRAZY Launch Controls & Accelerations !
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 3 дня назад
    "ЖМУРКИ" — ФАКТЫ, которые СКРЫВАЛИ 20 ЛЕТ
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 2018 Porsche 911 GT2 RS - Driving, Interior & Exterior 8 лет назад
    2018 Porsche 911 GT2 RS - Driving, Interior & Exterior
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Фердинанд - бронированный колосс Второй Мировой с роковым изъяном, который решил его судьбу! 1 день назад
    Фердинанд - бронированный колосс Второй Мировой с роковым изъяном, который решил его судьбу!
    Опубликовано: 1 день назад
  • Почему шлем F-35 стоит дороже Ferrari? Секреты подгонки за 400 000 долларов раскрыты! 3 дня назад
    Почему шлем F-35 стоит дороже Ferrari? Секреты подгонки за 400 000 долларов раскрыты!
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 2 недели назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Почему М1 Abrams ПОХОРОНИЛ Советскую ТАНКОВУЮ ДОКТРИНУ? 5 дней назад
    Почему М1 Abrams ПОХОРОНИЛ Советскую ТАНКОВУЮ ДОКТРИНУ?
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Прогноз Скотта Лукаса потряс весь мир: как на самом деле закончится война 3 дня назад
    Прогноз Скотта Лукаса потряс весь мир: как на самом деле закончится война
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 4 дня назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 4 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5