У нас вы можете посмотреть бесплатно [fbx to vrm] How to set the bone mapping of the model? #1 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This series of videos on the subject of "converting fbx model to vrm format", divided into the following four parts in order. Part 1 How to set the bone mapping of the model? #1 • [fbx to vrm] How to set the bone mapping o... Part 2 How to set the material of the model? #2 • [fbx to vrm] How to set the material of th... Part 3 How to convert fbx model to vrm format? And import VUP #3 • [fbx to vrm] How to convert fbx model to v... Part 4 How to add physical effects to the model? #4 • [fbx to vrm] How to add physics to the mod... The current video is Part 1 "How to set the bone mapping of the model? #1". 1. Download (tools and required plug-ins) (1) Unity 2018.4.9 https://unity3d.com/unity/qa/lts-rele... Please be sure to download Unity 2018.4.9 or above version of 2018.4.X, 2018.4.9 is recommended, other versions may have problems. (2) UniVRM plug-in https://github.com/vrm-c/UniVRM/relea... 2. Catalog 00:00--00:43 Create a Unity project 00:43--02:00 Import UniVRM plug-in to Unity project and prepared a fbx model. 02:05--02:25 Change the "Animation Type" of the FBX model to "Humanoid". 02:26--04:17 Set your model (Configure Avatar), check and change the bone mapping of your model. 3. Model source / lantiankoo https://bowlroll.net/file/216307 4. BGM 山口リサ - 忘れたくて