У нас вы можете посмотреть бесплатно How to create Response and Resolution SLA Reports in ServiceNow или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
An exclusive guide on creating Incident Response and Resolution SLA Reports in ServiceNow. Insights on how you can get breached tickets for your assignment groups from the SLA tables in ServiceNow using the Has breached column. We also look at how the incident_metric view can be used to see the response times for incidents. Timestamps: 0:00 - Brief overview of SLAs 3:01 - How to create SLA reports (Response & Resolution) 9:59 - Another way of fetching Response SLA data #ServiceNow #ServiceNowSLA #ServiceLevelAgreements #itservicemanagement #ServiceNowReports