У нас вы можете посмотреть бесплатно Ford GT40P Heads -Junkyard Restoration Part II или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This is the second and last video of the junkyard GT40P head restoration. In this video we review all the thread sizes in the head and clean all threaded holes. In order to build more power cheaply, we pull a set of GT40P cylinder heads off of a 2000 Ford Explorer at the local you pull it junkyard. These are an improvement over the factory E7TE heads mainly due to their larger ports and eliminated "smog" system. We will compare the two heads more closely in a future video. We review: All thread sizes in the heads Chase/clean all threads Disassemble complete Clean/Carbon Removal Valve Lapping Upgraded Trick Flow Valve Spring installation TFS-2500100 Paint The next videos will be Crown Vic related, or we will start the Mustang Turbo Build. Filmed January-February 2021 BP Builds