• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver скачать в хорошем качестве

Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Pimped my naked Yamaha RD 350 YPVS daily driver

Hi 2-stroke afficionados. I pimped my naked daily driver on the next level: My 1987 RD350YPVS (type 1WW) in the "N" (naked) version. See the first testride after setting the ignition and power valve curve of the ignitec-box and re-jetting the carburetors to the exhaust. Unlike in my full-faired ("F") RD with Mikuni TMX30 carburetors, I use the original 26mm types of the 31K version here with a modified original airbox. Exhaust system is a used DN Performance, identical to the one in my "F" - Version RD with "bean can" silencers in the look of the stock silencers (thanks to Michael for building those). During the testride two problems apeared: The first is, that the idle jets (size 25) are to lean so it needs a bit more revs at lower throttle. I will change on 27,5 like in the original 26mm carbs of the 1WW. The second: As you can see and hear in the vid, the clutch is sliding when the engine comes in full resonance with the exhaust at 10500 RPM. Especially in the higher gears. After I recogniced that I avoided the range over 10500 RPM on my way back in fear to burn up the clutch. I will add three more of the reinforced springs in the clutch. At the time of the testdrive a mix of three original springs and three reinforced were installed, combined with heavy duty EBC clutch discs and Rock Oil Gear Saver transmission oil. But apart from the little problems: the thing runs and has a really wide and usable powerband.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5