У нас вы можете посмотреть бесплатно SCWA’s Technical Revolution: A User Friendly Approach to Communicating Water Main Breaks Using GIS или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
At Suffolk County Water Authority, Customer Service Technicians have transitioned from an ArcReader-based, multi-step reporting process to a single, intuitive interface. Using Collector for ArcGIS, repair status and outage estimates are communicated efficiently, in real-time…with no paper! In addition, “Dashboard” is considered the situational-awareness interface at the Customer Service Call Center, keeping everyone in-the-know as situations unfold and public water is reliably restored to all. For more information, please visit: esri.com/en-us/industries/water/overview