У нас вы можете посмотреть бесплатно Screen Space Global Illumination (SSGI) WIP 2 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This is the second work in progress video of the SSGI implementation. The changes from the previous video include sampling the GGX distribution to allow objects with varying metallic and roughness, temporal reprojection to increase the effective sample count per pixel, and lastly using the texture rendered in the previous frame to fake multiple bounces (see the red bounce lighting from the umbrella(?) above the windows). Setting the lower hemisphere of the skylight to black can help reduce light leaking when a valid hit can't be found, but of course you no longer get the correct result. I think UE4 also has an option to set the lower hemisphere colour for their skylight for the same reason.