У нас вы можете посмотреть бесплатно Are we in control of what we buy? | Sian Rees | TEDxSwansea или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Who decides what we buy and what we use? Are we in control or are we under the influence of others? Head of School of Culture & Communication Swansea University Experienced public relations and branding specialist, currently teaching PR and branding at Swansea University and running the MA Communication, Media Practice and PR. Latest Book: Rees, S. F. (2020) Public Relations, Branding & Authenticity, Abingdon: Routledge Latest Chapter: Rees, S. F. & Williams, I. (2021), 'Sports PR' in Tench, R. & Waddington, S. (Eds) Exploring Public Relations, Harlow: Pearson, exploringpr.com Latest Research: Rees, S. F. (2019) 'Re-imagining Employability: an Ontology of Employability Best Practice in Higher Education Institutions' in Teaching in Higher Education (online). This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at https://www.ted.com/tedx