• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Electroair: Igniting General Aviation’s Future скачать в хорошем качестве

Electroair: Igniting General Aviation’s Future 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Electroair: Igniting General Aviation’s Future
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Electroair: Igniting General Aviation’s Future в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Electroair: Igniting General Aviation’s Future или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Electroair: Igniting General Aviation’s Future в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Electroair: Igniting General Aviation’s Future

Electro Defeats Magneto—Marvel’s Lawyers Frown The design, function, and management of aero-engine magneto ignition systems has been a mainstay of primary aircraft training for decades. FAA Airman Knowledge Tests are replete with questions pertaining to magneto system design and function and student pilots, at this very moment, are turning keys and dogmatically conveying observed RPM drops to CFIs weary to death of Lycoming and Continental engine runups. While reliable, magnetos aren’t particularly efficient—not by 21st Century standards, anyway. Such systems invariably fire the spark plugs they feed at 25° before Top Dead Center (TDC), relying upon the ignited combustion event’s self-perpetuation to reach maximum pressure by the time the piston reaches 11° to 17° degrees past TDC. Magnetos engender spark on the order of 12,000 volts—an acceptable but suboptimal output. What’s more, magnetos wear quickly, requiring inspection and often repair or replacement every five-hundred aircraft hours. Comes now Electroair, a Waterford, Michigan-based purveyor of electronic ignition systems for reciprocating-engined aircraft. In 2005, the company acquired the inventory and designs of Mr. Jeff Rose, an experimenter who, in 1992, mounted ignition coils on an aluminum plate, added a Manifold Pressure (MAP) Sensor to measure air volume inside an engine, coupled a very accurate trigger mechanism for determining engine position, and brought it all under control with a circuit designed to control the spark event. The result of Mr. Rose’s tinkering was a high-energy, variable timed, fully-electronic ignition system by which piston aero-engines realized contemporaneous and significant increases in useful power and decreases in fuel consumption. In 2009, after an arduous testing and proving process, Electroair was granted its first FAA STC for a general aviation aero-engine electronic ignition system. In the years since, the company has delivered over 3,500 experimental and 1,200 certificated aircraft electronic ignition systems. In 2023, Electroair ignition systems are approved for use in over four-hundred aircraft models. What’s more, Electroair continues to expand approvals for its systems, adding ever more aircraft models and obtaining international certifications from regulatory agencies the likes of the European Union Aviation Safety Agency (EASA) and Brazil’s Agência Nacional de Aviação Civil (ANAC). Electroair’s is the only certification to include both engines and airframes on the same STC. Typically, a system such as Electroair’s would be covered by two FAA-STCs—one for a given aircraft’s engine and a second for its powerplant. The single STC model reduces the complexities inherent making changes to the STCd component’s or system’s design or expanding the approved eligibility list there. For purpose of better serving its customers, Electroair has established a number of guiding principles by which the company seeks to keep end user prices at a market-acceptable level. Among these is a comprehensive customer education initiative which unequivocally sets forth the advantages of electronic ignition systems. Electroair has also developed a sizable and growing network of installation centers, the personnel of which are individually trained by Electroair to correctly and consistently install electronic ignition systems. Additionally, Electroair engages the general aviation community directly. By dint of a selective ad campaign directed at aircraft owners groups and popular GA publications, Electroair has fostered a broad industry presence. Beyond advertising, Electroair reaches the GA community directly by participating in aviation events at which the company hosts training forums to educate GA owners, operators, and maintainers vis-à-vis the virtues of electronic ignition systems and the extent to which aircraft performance and economy can be bettered by such. Currently, Electroair offers electronic ignition STCs for four and six-cylinder Lycoming and Continental engines of the impulse and non-impulse coupled variations; as well as twin engine configurations comprising both standard and counter-rotating thrust models. STCd Continental engine models include: 360, 470, 520, 550, O-300 and GO-300, E-165, E-185, and E-225 series. STCd Lycoming models include: eE2, 235, 320, 360, 390, 540, 541, and 580 series. Aero-TV is a production of the Internationally syndicated Aero-News Network. ©2023 Aero-News Network, Inc., ALL Rights Reserved FMI: www.aero-news.net,    / aerotvnetwork  , www.airbornetv.net, www.electroair.net

Comments
  • I Installed A New Electroair Electronic Ignition In My Cessna 172 1 год назад
    I Installed A New Electroair Electronic Ignition In My Cessna 172
    Опубликовано: 1 год назад
  • Выдержки из 500-часовой инспекции Magneto 2 года назад
    Выдержки из 500-часовой инспекции Magneto
    Опубликовано: 2 года назад
  • Какими системами GNX или GTN оснастить ваш самолет для полетов по ППП? 5 лет назад
    Какими системами GNX или GTN оснастить ваш самолет для полетов по ППП?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ElectroAir ignition lead assembly & routing 6 месяцев назад
    ElectroAir ignition lead assembly & routing
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • EMag: The Best Electronic Ignition for Aircraft? 2 года назад
    EMag: The Best Electronic Ignition for Aircraft?
    Опубликовано: 2 года назад
  • ⚡️НОВОСТИ | ПОКУШЕНИЕ НА ШОЙГУ | МОЩНЫЙ ВЗРЫВ В СИБИРИ | РУХНУЛ САМОЛЕТ | СБЕЖАЛ ОПАСНЫЙ ВОЕННЫЙ 4 часа назад
    ⚡️НОВОСТИ | ПОКУШЕНИЕ НА ШОЙГУ | МОЩНЫЙ ВЗРЫВ В СИБИРИ | РУХНУЛ САМОЛЕТ | СБЕЖАЛ ОПАСНЫЙ ВОЕННЫЙ
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Lycoming Crankshaft Dimensional Inspection 5 лет назад
    Lycoming Crankshaft Dimensional Inspection
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Does the Unusual Design of the Adept V6 Make Boxer 6 Obsolete? 1 год назад
    Does the Unusual Design of the Adept V6 Make Boxer 6 Obsolete?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Benefits of the Electroair Electronic Ignition System with James Spearman Aircraft 1 год назад
    Benefits of the Electroair Electronic Ignition System with James Spearman Aircraft
    Опубликовано: 1 год назад
  • How Mags Work 4 года назад
    How Mags Work
    Опубликовано: 4 года назад
  • ОНИ БЫЛИ ЕВРЕЯМИ: 10 маршалов СССР с ЕВРЕЙСКИМИ корнями кого скрывала советская пропаганда 12 часов назад
    ОНИ БЫЛИ ЕВРЕЯМИ: 10 маршалов СССР с ЕВРЕЙСКИМИ корнями кого скрывала советская пропаганда
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Aero-TV At SnF 2022: ElectroAir’s Dual Electronic Magneto 3 года назад
    Aero-TV At SnF 2022: ElectroAir’s Dual Electronic Magneto
    Опубликовано: 3 года назад
  • Стоит ли использовать электронное зажигание? 1 год назад
    Стоит ли использовать электронное зажигание?
    Опубликовано: 1 год назад
  • MAGNETOS 10-8-22 3 года назад
    MAGNETOS 10-8-22
    Опубликовано: 3 года назад
  • Зеленский летит в пропасть 15 часов назад
    Зеленский летит в пропасть
    Опубликовано: 15 часов назад
  • AOPA Sweepstakes Tiger Receives First Dual Electronic Ignition for Certified Airplanes 3 года назад
    AOPA Sweepstakes Tiger Receives First Dual Electronic Ignition for Certified Airplanes
    Опубликовано: 3 года назад
  • Немецкая подводная лодка столкнулась с российской подлодкой — и вот что произошло 2 часа назад
    Немецкая подводная лодка столкнулась с российской подлодкой — и вот что произошло
    Опубликовано: 2 часа назад
  • Turbocharging Systems 7 лет назад
    Turbocharging Systems
    Опубликовано: 7 лет назад
  • How to avoid electrical Ground Loops in Experimental Aircraft 8 лет назад
    How to avoid electrical Ground Loops in Experimental Aircraft
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Названа дата завершения войны / Историческое соглашение 7 часов назад
    Названа дата завершения войны / Историческое соглашение
    Опубликовано: 7 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5