• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local скачать в хорошем качестве

Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local 6 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Storytelling That Pays: Inside the Branded Content Project | Keep It Local

In our debut episode of Keep It Local, host Ryan Welton sits down with Shannon Kinney, founder of Dream Local Digital and longtime LMA collaborator, to unpack the power of branded content — storytelling that builds audience and revenue. They discuss: What branded content is (and isn’t) How it creates value for both advertisers and audiences Real-world success stories from local media companies How the Branded Content Project is helping newsrooms generate sustainable revenue Why alignment between editorial and sales is essential The value of trust, transparency, and utility in content strategy 🚨 Plus: Shannon shares how media companies can join upcoming Branded Content Project cohorts, tap into free training, and get support through hands-on boot camps and case studies. 📍 Mentioned in this episode: BrandedContentProject.com – Resources, case studies, and cohort info LocalMedia.org – More about the Local Media Association DreamLocal.com – Shannon Kinney’s agency helping 75,000+ businesses grow online 🎧 If you enjoyed this episode, leave a review and share it with a newsroom leader or journalist you know!

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5