• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Replacing our ROTTEN Bulkhead скачать в хорошем качестве

Replacing our ROTTEN Bulkhead 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Replacing our ROTTEN Bulkhead
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Replacing our ROTTEN Bulkhead в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Replacing our ROTTEN Bulkhead или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Replacing our ROTTEN Bulkhead в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Replacing our ROTTEN Bulkhead

What started as replacing a rotten bulkhead turned into a masterclass in composite engineering. In this follow-up to our chainplate installation, we break down exactly how we transformed a structural repair into a superior chainplate system that's stronger than the original bolted design. We explain the complete engineering behind: Distributing massive rig loads through bonded surface area instead of bolt compression Creating an integrated system where chainplate and bulkhead work together Why we chose fiberglass for the bulkhead and carbon for the chainplates How we achieved safety factors far beyond standard requirements Real-world validation after sailing at maximum rig load See how proper load distribution and composite construction create a permanent solution that eliminates the weaknesses of traditional bolted chainplates. The results speak for themselves - this system has already been proven under full sailing load conditions. CHAPTERS 0:00 Introduction: The Proven System 1:15 Why Integrated Beats Bolted Designs 3:30 The Surface Area Advantage 5:45 Bulkhead as Structural Web 7:20 Complete Load Path Analysis 9:10 Real-World Proof Under Full Load 11:05 Engineering Safety Margins 13:00 Smart Material Selection 14:45 Rebuilding the Other Side SAFETY DISCLAIMER: PROFESSIONAL WORK This video documents professional marine work with significant risk of injury or vessel damage. This is NOT DIY instruction. You are solely responsible for your own safety and actions. We are not liable for any application of this information. Full Disclaimer: https://youngbarnacles.com/website-di... USEFUL LINKS ➜ Supporting blog post https://youngbarnacles.com/laminating... ➜ Want to go deeper? Access our detailed composites videos, project files, and community on the Youngbarnacles Members Hub: https://www.youngbarnacles.com ➜ Join the discussion on our forum https://youngbarnacles.com/forums/top... ➜ Need world-class engineering for your project? Learn more about our professional design and consultancy services at SYAS Performance: https://syasperformance.weebly.com/ ➜ Free Sailing Library: Check out our free guides on composites, systems, and seamanship: https://www.youngbarnacles.com/resources MUSIC YouTube Audio Library ➜ https://www.youtube.com/

Comments
  • How We Engineer Carbon Fiber Chainplates | Pro Boat Building 2 года назад
    How We Engineer Carbon Fiber Chainplates | Pro Boat Building
    Опубликовано: 2 года назад
  • DIY Sailboat Restoration: Replacing a Rotten Bulkhead | E016 2 года назад
    DIY Sailboat Restoration: Replacing a Rotten Bulkhead | E016
    Опубликовано: 2 года назад
  • Our CARBON rotating mast | Modified Catana42s 2 года назад
    Our CARBON rotating mast | Modified Catana42s
    Опубликовано: 2 года назад
  • How to Trim a Jib on a Catamaran | Upwind Sail Trim Guide 2 года назад
    How to Trim a Jib on a Catamaran | Upwind Sail Trim Guide
    Опубликовано: 2 года назад
  • How to professionally laminate fibreglass (or carbon) repairs 4 года назад
    How to professionally laminate fibreglass (or carbon) repairs
    Опубликовано: 4 года назад
  • Генерал Ивашов | Аналог ТЦК в России 3 дня назад
    Генерал Ивашов | Аналог ТЦК в России
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Мир замер, Учёные перевели шумерские тексты, результат шокировал… 2 дня назад
    Мир замер, Учёные перевели шумерские тексты, результат шокировал…
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Корабль Пошел На Дно - Первые Пять Уже Бежали🏃🛳️Массированный Удар💥⚡ Военные Сводки 19.11.2025 14 часов назад
    Корабль Пошел На Дно - Первые Пять Уже Бежали🏃🛳️Массированный Удар💥⚡ Военные Сводки 19.11.2025
    Опубликовано: 14 часов назад
  • Fixing Everything On Anchor | 1 Week Until Atlantic Crossing 2 года назад
    Fixing Everything On Anchor | 1 Week Until Atlantic Crossing
    Опубликовано: 2 года назад
  • Стойки из углеродного волокна своими руками 7 лет назад
    Стойки из углеродного волокна своими руками
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Sailing Dyneema Rigging (1 of 2) 7 лет назад
    Sailing Dyneema Rigging (1 of 2)
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Designing Composite Hatches: Solving Leaks, Weight & Serviceability 1 месяц назад
    Designing Composite Hatches: Solving Leaks, Weight & Serviceability
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • BUSTED Chainplate in a Squall - Assessing The Damage (Sailing Satori) - S3:E15 5 лет назад
    BUSTED Chainplate in a Squall - Assessing The Damage (Sailing Satori) - S3:E15
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Сломанные цепные пластины в море | Sailing Wisdom [S5 ep3] 4 года назад
    Сломанные цепные пластины в море | Sailing Wisdom [S5 ep3]
    Опубликовано: 4 года назад
  • Значит так, дорогой друг, деваться тебе некуда, будешь нам за полцены теперь газ отдавать 16 часов назад
    Значит так, дорогой друг, деваться тебе некуда, будешь нам за полцены теперь газ отдавать
    Опубликовано: 16 часов назад
  • The Criteria for a Serious Second-Hand Sailing Catamaran 2 года назад
    The Criteria for a Serious Second-Hand Sailing Catamaran
    Опубликовано: 2 года назад
  • Неудачный ремонт палубного сердечника, часть I 4 года назад
    Неудачный ремонт палубного сердечника, часть I
    Опубликовано: 4 года назад
  • Меня разоблачили… Анатолий, розыгрыш в спортзале пошёл не по плану... | Притворился уборщиком #54 1 день назад
    Меня разоблачили… Анатолий, розыгрыш в спортзале пошёл не по плану... | Притворился уборщиком #54
    Опубликовано: 1 день назад
  • Replacing a Major Structural Bulkhead in our Bluewater Sailboat - Episode 97 2 года назад
    Replacing a Major Structural Bulkhead in our Bluewater Sailboat - Episode 97
    Опубликовано: 2 года назад
  • СНОВА разбираем нашу лодку! — снимаем цепные пластины и ищем новую поперечную балку 6 лет назад
    СНОВА разбираем нашу лодку! — снимаем цепные пластины и ищем новую поперечную балку
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5