• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook скачать в хорошем качестве

Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Your “Bad” Ads Get Spend on Facebook

👉 Join Evolve ~ The #1 Community on Skool for eCom https://www.skool.com/evolve-8484/about 🧬0-$50k/Month in Revenue? ~ Get Early Access To Evolve Origins https://www.skool.com/origins 🌊 Apply to Partner With Our Agency https://easyamedia.com/ (Minimum $250k/month in Revenue) 🤖 My Tech Stack To Scale To $1m/Month Get 15% Off TripleWhale Analytics - Use code EASYA15 https://partners.triplewhale.com/easya Get $100 off on Insense UGC - Use code EASYA100 https://fas.st/t/hMyo1u3X Get 15% Off The Fastest Landing Page Builder - Use Code EASYA15 https://shorturl.at/z5i6C Reduce Abandoned Carts With Opensend: https://shorturl.at/aZ0DW Creative Reporting & Ad Spying Tool: https://shorturl.at/mTtIT Connect with me on other platforms👇 Twitter:   / spencepawliw   Instagram:   / spencepawliw   TikTok:   / spencepawliw   In this video I break down exactly why Meta prioritizes spend the way it does: scale, volume, and lowest cost per incremental purchase. You’ll learn how to read spend, frequency, CPC, CPM, and purchase volume to see where an ad sits in the funnel, plus a simple decision framework for when to kill or keep high-spending ads even when ROAS looks worse. 0:00 Why Meta spends on “bad” ads 0:35 Real client ad account example 1:15 ROAS vs spend confusion 2:00 The role of scale and volume 3:00 Why top-spending ads aren’t really bad 4:40 Framework for turning ads off 6:50 Frequency and funnel placement explained 8:50 Prospecting vs retargeting signals 10:30 CPC and secondary metrics 12:00 Why spend is the #1 indicator 13:30 Meta knows better than you 15:00 Example: new ads picking up spend 17:00 Why Meta validates new creatives 19:00 Don’t panic on daily performance 21:30 Early kills and ad misjudgments 23:20 Applying the spend-based framework 24:45 The bigger message: focus on creatives 26:00 Origins community (brands under 100k/mo) 27:00 Evolve program (scaling beyond 100k/mo) 27:35 How to work with our creative team

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5