• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design скачать в хорошем качестве

CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



CS715 2022 - A Path-First PCG Approach to 3D Platformer Level Design

Video game development faces increasing challenges from higher player expectations and expanding budgets. Procedural Content Generation (PCG) addresses these issues by reducing developer resource requirements. For platformer games, traditional PCG methods often require time-consuming post-generation validation. Path-first PCG, designed for 2D platformers, creates a playable path beforehand and then constructs the level around it. While existing path-first PCG techniques solve resource and playability concerns in platformers, no guarantee exists that these levels are as enjoyable as manually designed levels, and few have attempted to apply path-first to a 3D platformer. This paper introduces a prototype game to assess the effectiveness of rhythm-based path-first PCG techniques in 3D platformer level design. Empirical evidence from controlled user studies with 18 participants reveals minimal differences in perceived enjoyability between path-first PCG and manually designed levels, showcasing promise for the automated technique. Additional findings led to recommendations for future research to validate our technique. Student researchers: Matan Yosef Matthew Jakeman Hugh Parsons Jia Tee Jordan York

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5