У нас вы можете посмотреть бесплатно Conceptual closure, ads, and the brain | Neuromarketing studies | Neurons или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
We're going through a recent study by Richard Silberstein and colleagues about conceptual closure. This study demonstrates how dramatic changes in a commercial can lead to changes in branding success. Too strong closure effect can be detrimental for brand attention and memory. We also relate this to how you can use NeuroVision to analyze commercials, so you can avoid detrimental closure effects. Read about the study here: https://www.frontiersin.org/articles/... The ads that are shown in part in this video are the original and new version of an ad, respectively: original: • MLC Save Retirement new: • MLC 'Save Retirement' Commercial And the Evian babies on rollerskaters ad: • Evian / Rappers delight (Dan The Automator) NeuroVision is now called Predict: https://bit.ly/3Pt5UqE The blog post about this video can be found here: https://bit.ly/3z74KMe #neurovision #neuromarketing #consumerneuroscience #conceptualclosure