• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow скачать в хорошем качестве

Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Comic Book Character Design: Goliath - Part 1 | Establishing Foundations, Defining Contours & Shadow

In today’s drawing demonstration we tackle Goliath – a brutish behemoth from Rob Arnold’s Replicator Comic Book series. Find out more about Replicator here: https://igg.me/at/Replicator1/x/20658... This video is part 1 of a long line up of drawing demo’s for Goliath that’ll be coming out in the next few weeks. Part of the reason for that is because he’s such a huge character, with a ton of detail and design elements. Not to mention, what you’ll see in this lesson is only part of his full character sheet. Specifically, part one will focus on establishing the foundations of Goliath – determining his pose, proportions and placement on the page. This step is especially important for a character of his size because what we’ll also be doing is roughly defining the volume of his forms. Goliath has lots of muscle mass, most of which will predominantly fill out his shape. So the anatomy of the character is also a big focus for me in the beginning. Not only do I need to make sure his muscle structure holds together accurately, his hulking body type also needs to appear functional. The drafting stage is all about experimentation and exploration of the design. Mistakes will always be made and corrections required to arrive at a better outcome. It’s important to allow yourself the freedom to make those errors because doing so is all part of the development process. More than likely you’ll end up with the most ideal representation of your character because of it. If I need to erase half the character during the roughs, whether it is to switch up a major portion of their design or simply to change their pose, I’ll do so without hesitation. Be engaged, but don’t be precious, especially about the outcome. Not just yet anyway! Moving on we’ll enter into the refinement stage of the drawing. At this point we should have a pretty solid blue print to build upon, and that’s exactly what we’re going to do. Here, we’re simply working over the top of what’s already there and finessing it. During Goliath’s refinement faze I’m primarily focused on defining his exterior and interior outlines. That means contouring his design elements and his anatomy. But knowing where to break those contours is equally as important as laying them in, in the first place. When done correctly, we can add a whole new dimension to our line art illustrations through the major contours alone. This is done through careful consideration of the main light source the character is being lit under, and using line weights to indicate it. After Goliath is outlined it’s time to bring out his forms with some shadows. Once more, I’ve got the light source in mind as I define the shape of the shadows with a fine contour – before filling them in. Form also comes into play. As I lay the shadows in around Goliath’s muscles I’m thinking about the shape of their surface. This helps me to figure out how large the core shadows should be, in relation of course to the position of the light. So this first demo is all about defining the outline, and adding in the shadows of Goliath’s first character sheet illustration. In the following parts to this series we’ll take a look at rendering, materials and textures – and how to create an extremely polished design sheet for a comic book character. Thanks so much for watching, until next time – keep on drawing! -Clayton Software Used: Photoshop If you like the video, show your support by commenting, sharing or subscribing. How to Draw Comics .NET - http://www.howtodrawcomics.net/ Instagram -   / howtodrawcomics   Facebook -   / howtodrawcomics   Twitter -   / howtodrawcomics   Tumblr -   / howtodrawcomics   Pinterest -   / howtodrawcomics  

Comments
  • Comic Book Character Design: Goliath - Part 2 | Crosshatching Techniques For Rendering Forms 5 лет назад
    Comic Book Character Design: Goliath - Part 2 | Crosshatching Techniques For Rendering Forms
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Comic Book Character Design: Goliath - Part 5 | Why You Should Use Contrast & Reference Material 5 лет назад
    Comic Book Character Design: Goliath - Part 5 | Why You Should Use Contrast & Reference Material
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Comic Book Character Design: Goliath - Part 3 | Rendering Chrome Materials & Glossy Metals 5 лет назад
    Comic Book Character Design: Goliath - Part 3 | Rendering Chrome Materials & Glossy Metals
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Comic Book Character Design: Goliath - Part 6 | Drawing Characters From Behind, Shadows & Rendering 5 лет назад
    Comic Book Character Design: Goliath - Part 6 | Drawing Characters From Behind, Shadows & Rendering
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ФИЗИКА МУЗЫКИ. АБСОЛЮТНЫЙ СЛУХ | JOHN KALLIGAN | РОК ЖИВ 1 год назад
    ФИЗИКА МУЗЫКИ. АБСОЛЮТНЫЙ СЛУХ | JOHN KALLIGAN | РОК ЖИВ
    Опубликовано: 1 год назад
  • How To Draw: DEMONS - Minion 8 лет назад
    How To Draw: DEMONS - Minion
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Как строили корабли для мирового господства 9 дней назад
    Как строили корабли для мирового господства
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Basic Tips on Crosshatching for Comics 5 лет назад
    Basic Tips on Crosshatching for Comics
    Опубликовано: 5 лет назад
  • LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры 1 год назад
    LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как я превращаю случайные фигуры в правдоподобных существ 1 месяц назад
    Как я превращаю случайные фигуры в правдоподобных существ
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как рисовать глаза 3 года назад
    Как рисовать глаза
    Опубликовано: 3 года назад
  • УДИВИТЕЛЬНЫЙ ЦИФРОВОЙ ЦИРК - Серия 7: Пляжный Эпизод 4 дня назад
    УДИВИТЕЛЬНЫЙ ЦИФРОВОЙ ЦИРК - Серия 7: Пляжный Эпизод
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Best Cross Hatching Tip Ever (WORKS INSTANTLY!) 7 лет назад
    Best Cross Hatching Tip Ever (WORKS INSTANTLY!)
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Comic Book Illustration: Boarork The Brute Draft | Refining Your Style & Fixing Mistakes 6 лет назад
    Comic Book Illustration: Boarork The Brute Draft | Refining Your Style & Fixing Mistakes
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Comic Book Character Design: Swift Shock | Creating a Congruent Design & Working With Clients 6 лет назад
    Comic Book Character Design: Swift Shock | Creating a Congruent Design & Working With Clients
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 6 привычек для хорошего качества линии 2 года назад
    6 привычек для хорошего качества линии
    Опубликовано: 2 года назад
  • 32 диких факта о древнем Риме, которые не расскажут в школе 9 дней назад
    32 диких факта о древнем Риме, которые не расскажут в школе
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Comic Art Critique: Figure Drawing | Establishing Proportions, Balancing The Pose & Capturing Shape 6 лет назад
    Comic Art Critique: Figure Drawing | Establishing Proportions, Balancing The Pose & Capturing Shape
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Digital Inking Insights: The 3 Step Inking Process 8 лет назад
    Digital Inking Insights: The 3 Step Inking Process
    Опубликовано: 8 лет назад
  • ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов 1 месяц назад
    ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5