У нас вы можете посмотреть бесплатно Device Offline: Device and LED Status on your My Cloud Home [Part 2] | Western Digital Support или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, our support team goes over steps to take when My Cloud Home device is not detected, not found, can't connect or if the device is shown as offline by troubleshooting the LED Status on you My Cloud Home. 01:11 - Step 1: Ensure Proper Voltage 01:28 - Step 2: USB Disconnect 01:35 - Step 3: Power/Unplug/Replug 01:46 - Step 4: Ensure LED is Illuminated 02:02 - Step 5: Connect Router (Ethernet) 02:19 - Step 6: Confirm Ethernet Activity For more helpful how-to's, self-help videos and tips, visit us on the web at https://www.westerndigital.com/Support Learn more about My Cloud Home at: https://www.westerndigital.com/produc...